رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
  • کد خبر : 3996
  • چاپ خبر : کارتن‌خواب‌ها در کرمانشاه اماکن امن یافتند

رئیس اداره اجرائیات، نظارت و کنترل شهرداری کرمانشاه از فراهم کردن اماکن امن برای کارتن‌خواب‌ها خبر داد و گفت: شهرداری کرمانشاه با مصوبه شورای اسلامی شهر، دو مکان برای کارتن‌خواب‌ها در نظر گرفته است.

به گزارش شورانیوز از کرمانشاه ، علی ناصری از فراهم کردن اماکن امن برای کارتن‌خواب‌ها خبر داد و اظهار داشت: با شروع فصل سرما و به‌دلیل برودت هوا، شب را به صبح رساندن برای بی‌خانمان بسیار سخت شده است.
ناصری با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری و حمایت از کارتن‌خواب‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در سطح شهر انجام می‌شود، ادامه داد: ایجاد گرمخانه در فصل سرما یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری و بهزیستی است.
رئیس اداره اجرائیات، نظارت و کنترل شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه با مصوبه شورای اسلامی شهر، دو مکان برای کارتن‌خواب‌ها زن و مرد به‌صورت جداگانه در نظر گرفته است.
این مسؤول با بیان اینکه گرمخانه بخش مردان در کوچه ۱۲۳ بلوار طاق‌بستان واقع است، تصریح کرد: گرمخانه مربوط به بانوان بی‌خانمان در جوانشیر مهیا شده است که تمامی هزینه‌های آن پس از ارائه فاکتور بر اساس دستور شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، شهرداری پرداخت می‌کند.
ناصری از شهروندان خواست در صورت مشاهده کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند، افزود: پرسنل شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی در راستای جمع‌آوری و اسکان بی‌خانمان آماده پاسخگویی به شهروندان است.
وی با بیان اینکه اکیپ‌های اجرائیات نیز به‌صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر گشت می‌زنند، گفت: علاوه بر اکیپ‌های جمع‌آوری با همکاری سازمان بهزیستی پرسنل اجرائیات نیز نسبت به جمع‌آوری کارت‌خواب‌ها همکاری لازم را دارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار