رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
  • کد خبر : 3800
  • چاپ خبر : برگزاری همایش عفاف و حجاب فاطمی(س) از سوی شهرداری اهواز

از سوی اداره کل حراست شهرداری و با همکاری معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز همایش عفاف و حجاب فاطمی(س) ویژه بانوان شاغل در شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش شورانیوز از اهواز ، در این همایش که با حضور بانوان شاغل در شهرداری اهواز و همسران شهدای مدافع حرم شهرداری اهواز و بانوان عضو شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد از خانم دکتر نیلچی زاده پژوهشگر و نویسنده و کارشناس مذهبی برنامه های رسانه ملی به عنوان مهمان ویژه دعوت به عمل آمده بود.

در این همایش پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی خانم دکتر نیلچی زاده به سخنرانی پیرامون ویژگی های زنان وجاذبه های میان زنان و مردان و فداکاری های مادران پرداخت.
وی در بخش دیگری از این همایش با اشاره به فتنه سال ۸۸ و دسیسه های دشمنان ، در خصوص نقش زنان در حرکت انقلابی ۹ دی و قرار گرفتن زنان در صف اول حرکت همچون سال ۱۳۵۷ سخن گفت. این بانوی نویسنده و پژوهشگر در خصوص اهمیت و نقش حجاب در حفاظت از عفاف زنان نیز سخنانی را ایراد نمود و حجاب را یک فرهنگ دانست که انسان را از آلودگی دور می سازد.
در پایان سخنان دکتر نیلچی زاده سوالاتی نیز مطرح گردید و به قید قرعه و با حضور همسران شهیدان قربانی و کیهانی (شهدای مدافع حرم شهرداری اهواز ) و مادر شهید عادلی هدایایی به برندگان اعطا شد.
همچنین در این همایش به منظور آگاهی بخشی به بانوان با حضورکارشناس پلیس فتا مطالبی در خصوص فرصت ها و تهدیدهای رسانه های اجتماعی و فضای مجازی ارائه شد.
گفتنی است در این همایش که با تلاش اداره کل حراست شهرداری اهواز و با همکاری معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری برگزار شد به تمامی بانوان شرکت کننده هدایایی تقدیم شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار