رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
  • کد خبر : 3774
  • چاپ خبر : بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری در کمیسیون نظارت/ کاهش اعتراضات فرمانداری تهران به مصوبات شورای شهر

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لوایح مرتبط با بودجه پیش از طرح در صحن علنی شورای شهر تهران در کمیسیون نظارت شورا بررسی تا با کمترین اشکال در صحن علنی مطرح شود.

به گزارش شورانیوز از تهران ، عباس جدیدی گفت: طرح ها و لوایح مرتبط با بودجه شهرداری تهران پیش از طرح درصحن علنی شورای شهر تهران در کمیسیون نظارت و حقوقی شورا نیز مورد بررسی قرار خواهدگرفت.

وی افزود: این کار به منظور کاهش اشکالات لایحهصورت می گیرد و اعضا با جدیت بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران بااشاره به ایرادات فرمانداری تهران به برخی از مصوبات شورای شهر تهران خاطرنشانکرد: علاوه بر بررسی های صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهر تهران در راستای تصویببدون اشکال مصوبات، موضوعات در فرمانداری نیز رصد شده و در صورت وجود اشکال، مصوبهبه شورای شهر تهران ارجاع داده می شود.

جدیدی ادامه داد: پس از بررسی های دقیق کمیسیوننظارت و حقوقی شورای شهر تهران در رابطه با مصوبات مطرح شده، تا حدود زیادی شاهدکاهش اعتراض فرمانداری به مصوبات شورا بوده ایم.

وی با بیان اینکه پیش از این از هر ۱۰ طرح ولایحه ۵ طرح از سوی فرمانداری به شورای شهر تهران بازگردانده می شد تصریح کرد:بررسی بار حقوقی و مالی مصوبات در کمیسیون های مختلف شورای شهر و بررسی کارشناسان،سبب شده به ندرت طرح ها و لوایح شورا از سوی فرمانداری تهران به شورا بازگردد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار