رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر : 3767
  • چاپ خبر : جزییات و ویژگی های طرح مجموعه ورزشی قالیبافان

جلسه کمیته فنی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، با موضوع بررسی طرح مجموعه ورزشی قالیبافان و با حضور اعضای کمیته فنی، شهردار و معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ و مشاورین طرح برگزار شد.

به گزارش شورانیوز به نقل از معاونت فنی و عمرانی، در ابتدای جلسه محمدحسین اسحقی  معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز و رئیس کمیته فنی، با اشاره به اهداف اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های ورزشی و تفریحی موجب نشاط اجتماعی و همچنین توسعه ورزش همگانی می شود و این پروژه نیز جهت امکان استفاده شهروندان ساکن در مناطق کم برخوردار شهری طراحی شده است.

وی  ابراز امیدواری کرد تا با اجرای چنین پروژه هایی، علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزشی شهر قدمی در ایجاد شور و نشاط  برای شهروندان فهیم تبریزی نیز برداشته شود .

معاون فنی و عمرانی شهردارتبریز، در ادامه به ایجاد فضاهایی مناسب برای رفت و آمد معلولین در اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود : ورودی و رفت و آمد باید در داخل این مجموعه برای مراجعین کم توان در نظر گرفته شود .

مهندس اسحقی همچنین به سیرکلاسیون طرح وفضای های دسترسی آن اشاره کرد و گفت: حرکت در درون فضای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که مسیرها در محل تلاقی خوانا باشند و همچنین گشایش فضایی جهت مکث و انتخاب مسیر بعدی  صورت گیرد تا رفت و آمد به قسمت های مختلف مجموعه به سهولت انجام گرفته و هدایت شود .

در بخش دیگر این جلسه، مشاور طرح به تشریح  طرح مطالعاتی این پروژه برگرفته از پیش بینی فعالیت های ورزشی، پیش بینی عملکردهای مورد نیازپروژه، برنامه فیزیکی پروژه، پیش بینی عملکردهای مورد نیازپروژه، معرفی سایت پروژه، گزینه های قرارگیری حوزه ها، ارتباطات کلی مجموعه ، سیستم سازه ای ، سیستم تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع پروژه و دیگر جزییات آن پرداخت .

در انتهای جلسه، اعضای کمیته ضمن بررسی وضعیت کلی طرح  به ارائه پیشنهادات و نکته نظرات در این مورد پرداختند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار