رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر : 3755
  • چاپ خبر : مدارس متروکه ظرفیت تبدیل به پارکینگ در بافت قدیم یزد را دارد

سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به لزوم حل مشکل پارکینگ در بافت قدیم شهر یزد گفت: مدارس متروکه ظرفیت تبدیل به پارکینگ در بافت قدیم را دارد.

به گزارش شورانیوز از یزد ، عزت یادگار در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: بافت قدیم شهر دارای مدارس متروکی است که قابلیت استفاده به عنوان محل آموزشی را ندارد اما این مدارس ظرفیت تبدیل به پارکینگ در بافت قدیم را دارد که بهتر است در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری به تعهدات خود در برابر آموزش و پرورش عمل کرده ادامه داد: انتظار بر این است تا این نهاد نیز به تعهدات خود پایبند باشد.

سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به وجود تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تبدیل مدارس متروکه به پارکینگ اضافه کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های بین شهرداری و آموزش و پرورش می‌بایست مدارس متروک و غیرقابل استفاده از سوی آموزش و پرورش به شهرداری واگذار شود و در قبال این کار نیز شهرداری خدماتی را به آموزش و پرورش ارائه کند.

وی با اشاره به انجام تعهدات شهرداری و ارائه خدمات لازم به آموزش و پرورش تصریح کرد: بحث واگذاری مدارس متروک و غیرقابل استفاده آموزش و پرورش از سوی شورا و شهرداری پیگیری و دنبال خواهد شد.

یادگار با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز بین شهرداری و آموزش و پرورش منعقد شده است گفت: تخصیص بخشی از درآمد عوارض ساخت و ساز به آموزش و پرورش به میزان پنج درصد نیز در این زمینه بوده است.

وی افزود: اکنون که شهرداری متعهد به تفاهم‌نامه بوده شایسته است تا آموزش و پرورش هم به عنوان طرف دیگر تفاهم‌‌نامه نسبت به عمل به آن جدی باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار