رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر : 3748
  • چاپ خبر : سه محله بافت قدیم شهر بوشهر گاز رسانی می شود

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: گازرسانی در سه محله بافت قدیم این شهر عملیاتی می شود.

به گزارش شورانیوز از بوشهر ، نصرالله اسدی در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: برای گازکشی به چهار محل بافت قدیم شهر بوشهر که یکی از درخواست های اصلی اهالی این بافت است مذاکراتی با مدیر عامل شرکت گاز استان به عمل آمد که به دنبال آن عملیات گازکشی در محله شیخ سعدون آغاز شد.
وی بیان کرد: پروژه گازرسانی به محله شیخ سعدون به طول ۳٫۵ کیلومتر آن در در دست اجراست و تا ۲۰ روز آینده به پایان می رسد.
اسدی ادامه داد: با انجام فرآیند تشریفات مناقصه، عملیات گاز کشی در سه محله دیگر بافت قدیم این شهر شامل بهبهانی، شنبدی و دهدشتی تا دهه فجر آغاز می شود.
عضو کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر بوشهر با اشاره به ضرورت جمع آوری متکدیان داخلی و اتباع بیگانه از سطح خیابان ها و معابر این شهرگفت: شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری متکدیان اقدامات لازم را انجام دهد.
ندا عبدالله زاده با بیان اینکه یکی از عواملی که چهره این شهر را مخدوش کرده وجود متکدیان در مسیر خیابان‌ها، چهارراه‌ها و میادین است افزود: متکدیان چهره شهر را نازیبا و شهروندان را ناراضی کرده اند که شهرداری با همکاری ارگانهای مرتبط نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی از پیمانکاران در پروژه های شهرداری در وسط کار به دلیل ناتوانی پروژه را رها می کنند که مشکلات زیادی برای شهرداری و شهروندان ایجاد می کند که برای پیشگیری از این مشکلات شهرداری باید از پیمانکاران قوی استفاده کند.
عبدالله زاده گفت: راه اندازی ایستگاههای دوچرخه به منظور کمک به بهبود مسایل زیست محیطی، شهروند سالم و بانشاط و ارتقا سلامت شهروندان بوشهری یکی از برنامه های شورای شهر بوشهر است که بزودی محقق می شود.
وی افزود: ایستگاههای دوچرخه در نوار ساحل و سطح شهر در حال نصب است و امیدواریم به منظور استفاده صحیح و مطلوب شهروندان زیرساخت‌های مناسب طرح دوچرخه فراهم شود تا شاهد استفاده خوب شهروندان از این دوچرخه ها باشیم .
وی خواستار اختصاص بودجه خاص برای بهسازی برای محلات قدیمی جبری، صلح آباد و جلالی در بودجه سال آینده شهرداری شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار