رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : 3745
  • چاپ خبر : شهرداری یزد طرح ساماندهی کارخانه جنوب را به شورا ارائه کند

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه با وجود گذشت دو سال از خریداری کارخانه جنوب هیچ اقدامی در آن نشده، گفت: شهرداری یزد طرح ساماندهی کارخانه جنوب را به شورا ارائه کند.

به گزارش شورانیوز ازیزد ، مرتضی شایق در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: همه ادارات برای کارکنان خود فضایی تفریحی دارند ولی شهرداری برای کارکنان خود هیچ محل فرهنگی ورزشی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری در بودجه سال ۹۶ شهردرای یزد برای ایجاد چنین مرکزی در شهر یزد در نظر گرفته شود تا کارمندان شهرداری هم بتوانند فضایی برای تفریح خود و خانواده‌شان داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: الان شهرداری به تمام شهر خدمات ارائه می‌کند ولی به کارکنان خودش نمی‌تواند اعتباری قائل شود.

شایق به عدم استفاده لازم از فضای خریداری شده کارخانه جنوب یزد اشاره کرد و افزود: دو سال است که کارخانه جنوب خریداری شده ولی با وجود اینکه بارها و بارها بیان شده که کاربری بخش‌های مختلف آن مشخص شود، هنوز طرحی برای اجرای آن عمل نشده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که لازم است در این محل انجام شود این است که طرحی برای ساماندهی این مکان و تبدیل فضاهای آن به کاربری های مختلف ارائه شود.

وحیدرضا خباززاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست اظهار داشت: اینکه هر اقدام شورای شهر را به طرح‌های شهرداری موکول کنیم، هیچ کاری انجام نمی‌شود.

وی افزود: بحث نمایشگاه نماز و انتظار که قرار است در محل کارخانه جنوب انجام شود، کار بسیار خوبی است که نظرات کارشناسان مذهبی در این طرح به خوبی دیده شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار