رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر : 3737
  • چاپ خبر : تخلیه نخاله در حاشیه شهر به معضلی برای بندرعباس تبدیل شده است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تخلیه نخاله از سوی کامیون‌داران متخلف در مناطق حاشیه شهر بندرعباس به معضلی جدی تبدیل شده است.

به گزارش شورانیوز از بندرعباس، رضا حیدری‌زاده در حاشیه نشست کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: تخلیه غیرقانونی نخاله توسط برخی کامیون‌داران متخلف در بندرعباس در نقاط حاشیه‌ای بندرعباس بخصوص در مجاورت راه‌ها موجب شده تا مشکلات زیادی از این ناحیه به شهر تحمیل شود.

وی با بیان اینکه منظر شهری در اثر تخلیه غیرقانونی نخاله در نقاط مختلف حاشیه شهر آسیب دیده است، عنوان کرد: شهرداری با کمک اداره کل حمل و نقل راهداری در این زمینه برنامه‌های مشترکی برای اجرا دارد اما عملا روند رو به ازدیاد تخلیه غیرقانونی نخاله در حریم راه‌ها و یا در حاشیه شهر موجب شده تا نتوان به شکل مطلوبی در این زمینه اقدام کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس اتخاذ مجازات‌های بازدارنده در این زمینه را راهی برای بهبود این وضعیت عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری سایت تخلیه نخاله را در بندرعباس ایجاد کرده و از همه کامیون‌داران خواسته‌ایم که هرگونه تخلیه‌ای را در این منطقه انجام دهند اما متأسفانه هنوز برخی از کامیون‌داران در این زمینه قانونی عمل نمی‌کنند.

حیدری‌زاده ادامه داد: آژانس جمع‌آوری نخاله از سوی شورای شهر به تصویب رسیده و شهرداری در حال نهایی‌سازی مقدمات اجرای این طرح است اما تحقق کامل آن منوط به همکاری مردم بخصوص کارفرمایان و پیمانکارانی است که در شهر اقدام به اجرای پروژه ساختمانی می‌کنند.

وی همچنین اظهار کرد: باید چرخه بازگشت نخاله به ساخت و ساز را نیز ایجاد و تکمیل کنیم تا نخاله ارزشمند شده و برای اجرای برخی پروژه‌ها راه و شهرسازی مورد استفاده قرار گیرد و الا این مشکل صرفا با اتکای به زور و تهدید مقطعی حل نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار