رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
  • کد خبر : 3723
  • چاپ خبر : اعضای شورای شهر بوشهر پروژه های عمرانی این شهر بازدید کردند

اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران اجرایی شهرداری بوشهر روز سه شنبه از۲۷ پروژه‌ عمرانی این شهر بازدید کردند.

به گزارش شورانیوز از بوشهر ، در این برنامه اعضای شورا از پروژه های فانوس دریایی، پلاژ آقایان، اسکله تفریحی، چرخ و فلک، تقاطع غیر همسطح میدان آزادی، میدان غدیر، آرامستان جدید شهر، بهسازی گلزار شهدا، چمن های ورزشی در محلات و ۱۸پروژه دیگر بازدید و در جریان میزان پیشرفت، نحوه اجرا و موانع و مشکلات احتمالی آنها قرار گرفتند.
در این بازدید غلامعلی میگلی نژاد شهردار بوشهر با ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی و و پشتیبانی شورای اسلامی شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است، قدردانی کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این آیین با قدردانی از شهردار و کارکنان شهرداری که برای عمران و آبادی شهر تلاش می کنند گفت: هدف و انگیزه همه ما خدمت به مردم است در این زمینه در تدوین بودجه سال ۹۵ شهرداری یکهزارو ۱۶۰میلیارد ریال به حوزه عمران شهری بوشهر تخصیص یافته است.
عبدالخالق برزگرزاده ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات ناشی از اجرا نشدن بموقع پروژه های عمرانی باعث افزایش هزینه ها در شهرداری نارضایتی شهروندان می شود و چشم اندازی نامناسب برای شهر ایجاد می کند، ضروری است علاوه بر توجه به کیفت پروژه های عمرانی به سرعت آنها نیز اهمیت داده شود.
وی افزود: از شهردار خواست همه تلاش خود را برای پیگیری مداوم پروژه‌های عمرانی بکار گیرد تا با افزایش کیفیت در زمان بندی اعلام شده به بهره برداری برسند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار