رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
  • کد خبر : 3705
  • چاپ خبر : بررسی آخرین وضعیت پروژه سبزه‌میدان زنجان

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به موضوع مطرح شده در رابطه با تعاونی کوی فرمانیه، گفت: در سال ۸۲ تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و این تعاونی منعقد شده که همه سطوح عمومی به شهرداری واگذار شده است.

به گزارش شورانیوز اززنجان ، عباس راشاددر جلسه علنی شورای شهر زنجان، با اشاره به مصاحبه اخیر خود در رابطه با موضوع کوی فرمانیه و مشکلاتی که وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر برخی کاربری‌های عمومی تغییر کاربری داده شده است و باید به این نکته توجه کرد که بعد از تغییر کاربری نیز این فضاها متعلق به شهرداری است و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته اگر مواردی وجود دارد باید شهرداری بار دیگر با تعاونی تفاهم‌نامه جدیدی امضا کند و همه صحبت‌های انجام شده بر اساس مستندات بوده و حرفی خلاف آن زده نشده است.

این مسئول همچنین با اشاره به آخرین وضعیت پروژه سبزه‌میدان، گفت: چرا در ابتدای کار که یک شرکت به‌عنوان پیمانکار انتخاب شد، تضمین‌های لازم از مسئولان شرکت اخذ نشد که در ادامه این واحد از ادامه کار خودداری کرد و در شرایط فعلی نیز مدعی است.

وی با اشاره به اینکه گودبرداری انجام شده نیز مورد نقد است، افزود: شهرداری در این منطقه حدود هزار میلیارد تومان سرمایه دارد ولی با برخی اقدامات ناتمامی که انجام شده، زخم عمیقی بر چهره مرکز شهر زده‌ایم.

عضو دیگر شورای شهر زنجان نیز در این جلسه به وضعیت ساماندهی نیروهای شاغل در شهرداری و ضرورت آن اشاره کرد و گفت: برخی بی‌انضباطی‌ها باعث شده تا کارگران ناراضی باشند و در حال حاضر شورای شهر به اداره اشتغال تبدیل شده است که این موضوع خارج از وظایف این نهاد مردمی است.

رزاق محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد وضعیت پل سیدالشهدا است که بنا به گفته پیمانکار در صورت پرداخت نشدن به موقع اعتبارات، بار دیگر پروژه با مشکل مواجه شد که انتظار داریم شهرداری به این نکته توجه لازم را داشته باشد.

این عضو شورای شهر زنجان با تذکر در رابطه با اینکه تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری کمتر شده است، خاطرنشان ‌کرد: انتظار داریم این نکته بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

عضو دیگر شورای شهر زنجان نیز در نطق پیش از دستور خود با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به پروژه تقاطع گلشهر، گفت: اجرای این طرح خواسته مردم و اهالی منطقه بوده و امیدواریم با ارائه راهکار مناسب و در کم‌ترین زمان ممکن این طرح به مرحله اجرا درآید.

سعید امیدی خاطرنشان ‌کرد: یکی دیگر از موارد ضرورت تعامل مناسب مردم و پپلیس راهنمایی است؛ چراکه عده‌ای در رابطه با جرائم اعمال شده نقد دارند که امیدواریم با تعامل بیشتر مشکلات برطرف شود.

شهردار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سئوالات مطرح شده در رابطه با طرح سبزه‌میدان، گفت: در ابتدای کار مقرر بود شرکت عمرانی این طرح را به مرحله اجرا درآورد که با گذشت زمان این شرکت از ادامه کار سر باز زد و شهرداری نیز علی‌رغم پیگیری‌ها موفق به اجرای کار نشد و در این رابطه موارد از طریق قانونی در حال پیگیری است.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه ادامه داد: شهرداری طی جلساتی نسبت به ادامه پروژه همت گمارد که تصمیم بر این شد پروژه با توجه به حجم کار به سه فاز اجرایی تقسیم شود و به مرحله اجرا درآید و تا چند روز آینده نتیجه فراخوان اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار