رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر : 3687
  • چاپ خبر : تشکیل سازمان ورزش از بهترین تصمیمات شهرداری و شورای شهر بود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: تشکیل سازمان ورزش شهرداری از بهترین تصمیمات شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان بود.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، علی قاسمی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهار داشت: امیدوارم بتوانم جواب اعتمادی که به من شده است را به بهترین شکل پاسخ بدهم.
وی افزود: با حمایت همه‌جانبه مسئولان شهری و ورزشی از من، مسئولیتم در سازمان ورزش شهرداری سنگین شد و امیدوارم با رهنمودهای همه دوستان، مسیر جدیدی که با همت مدیران گذشته و حال در ورزش شهرداری ایجاد شده است را به بهترین شکل ممکن ادامه دهم.
قاسمی با بیان اینکه تشکیل سازمان ورزش شهرداری از بهترین تصمیمات شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان بود، ادامه داد: سنگ بنای ورزش شهرداری طی ده‌ها سال گذشته توسط بزرگانی گذاشته شد که امروز شاهد نتایج درخشان این اقدام هستیم. به عنوان یک شهروند به خود می‌بالم که شهر اصفهان در مقایسه با سایر کلانشهرها از نظر نرم‌افزاری و توسعه زیرساخت‌های ورزشی از بهترین‌ها است.
مدیرعامل ورزش شهرداری اصفهان از مدیران و سرپرستان قبلی سازمان ورزش شهرداری اصفهان تقدیر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم به برنامه راهبردی ورزش کلانشهر اصفهان عمل کنیم و در شهری که خدمتگزار ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر هستیم فضا را برای کار نخبگان، پیشکسوتان و تحصیلکردگان تربیت بدنی مهیا کنیم.
وی تصریح کرد: مشکلات موجود در جامعه ناشی از سبک زندگی غلط مردم است که به عنوان یک تهدید از آن یاد می‌کنم ولی این تهدید چیزی نیست که نتوان آن را برطرف کرد. خوشبختانه با حمایت خوب شهرداری و شورای شهر، فضای کار در ورزش شهرداری بسیار مناسب است و ما فقط باید دنباله‌رو این سیاست‌ها باشیم. همچنین کشور ما متأسفانه با مشکلاتی مثل آلودگی محیط زیست روبه‌رو است که امیدوارم بتوانیم به نقش ورزش در کاهش آلودگی‌ها عمل کنیم.
نظام داوطلبی احیا می‌شود
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری از توجه کم رسانه‌ها به ورزش همگانی و شهروندی گلایه کرد و گفت: دلیل این موضوع این است که در ورزش همگانی برد و باختی وجود ندارد و قله‌ای برای آن تعریف نشده است. قصد داریم انگیزه‌های ورود به ورزش همگانی را تقویت و برای هر رشته قله‌های مختلفی تعریف کنیم و این می‌طلبد که رسانه‌های شهر و استان اصفهان به ما کمک کنند.
قاسمی اضافه کرد: محلات، اقشار مختلف و خانواده‌ها سه کانال ارتباطی ما با مردم هستند و قصد داریم با احیا و تقویت نظام داوطلبی و اصطلاحاً نذر ورزش، مردم را به ورزش جذب کنیم که ان‌شاالله در یک ماه آینده حدود ۷۰۰ نفر به جرگه ستاد اجرایی و فنی ورزش شهرداری اضافه خواهند شد. در نهایت نیز کار مردم را باید به دست خود مردم بسپاریم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار