رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر : 3664
  • چاپ خبر : لزوم توجه به خواسته‌های شهرداری بجنورد در گلستان‌شهر

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بر لزوم توجه به خواسته‌های شهرداری بجنورد در گلستان‌شهر از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز از بجنورد، حسین پیلتن در جمع شماری از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تا زمانی که به خواسته‌های شهرداری بجنورد و شورای شهر در گلستان شهر، توجه نشود ما از تحویل شهرداری این شهرک امتناع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اخیر دو نشست در قالب طرح تحول با موضوع گلستان شهر بجنورد برگزار شد که ما نظرات خود را در این نشست‌ها ارائه کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: باید منافع شهرداری در این راستا دیده‌شده و اگر این موضوع لحاظ نشود اساسا نمی‌توانیم ورود داشته باشیم.

وی گفت: دراین‌باره نظرات خود را هم به‌صورت مکتوب به مسوولان استان ارائه داده تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

گلستان شهر بجنورد به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک اقماری استان در ۶ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار داشته که ۲۰ هزار نفر را در خود جای‌داده و برای افق اسکان ۱۰۰ هزار نفر جمعیت طراحی‌ شده است.

این شهرک اقماری در ۶ کیلومتری شمال مرکز خراسان شمالی قرار داشته و خدمات لازم از سوی شرکت‌های خدمات رسان تامین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد هم در این نشست گفت: در روزهای اخیر شاهد حضور مردم ساکن در گلستان شهر به‌واسطه عدم ارائه خدمات مرتبط از سوی شهرداری بودیم.

جمشید گریوانی بیان داشت: لازم است تا منافع شهرداری و شهر در این زمینه موردتوجه قرار گرفته و در صورت لزوم پیگیری‌های مرتبط هم انجام شود.

وی با اشاره به سکونت شمار زیادی از مردم در گلستان شهر بر تسریع در تعیین تکلیف این موضوع هم تاکید کرد و گفت: مراجعان مختلفی به شورای اسلامی شهر برای ارائه خدمات شهرداری به گلستان شهر را داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با گلایه از استانداری نسبت به عدم انجام تعهدات نیز تصریح کرد: مقرر بود تا استانداری منابعی را برای حمایت از تیم والیبال شهرداری اختصاص دهد اما این موضوع عملی نشد.

وی تصریح کرد: افزون بر این مقرر بود تا بخشی از مطالبات دستگاه‌های استان از محل واگذاری زمین و صدور پروانه ساختمانی را پرداخت کند که تاکنون محقق نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به وضعیت منابع مالی شهرداری و بدهی به کارگران و پیمانکاران بر تسریع در پرداخت مطالبات شهرداری از سوی دستگاه‌ها تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار