رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
  • کد خبر : 3616
  • چاپ خبر : اجرای ۹۰ پروژه در شهر کرمان

شهردار کرمان گفت: هم‌اکنون، ۹۰ پروژه‌ی عمرانی در شهر کرمان در دست اجراست.

به گزارش شورانیوز ازکرمان ، علی بابایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا و هم‌چنین مدیرکل صداوسیما مرکز کرمان و معاونانش برگزار شد، به فعالیت‌های عمرانی گسترده توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: در شهر کرمان با ۱۳ هزار مترمربع مساحت و سرانه‌ی جمعیتی کم، شهرداری باید آن‌قدر خدمت ارایه کند، تا به چشم مردم بیاید.
وی افزود: تمام کارهایی که توسط شهرداری انجام می‌شود، براساس مصوبات شورای اسلامی شهر و حاصل هم‌اندیشی اعضای شوراست.
شهردار کرمان با اشاره به مشکلات اقتصادی و کم‌بود منابع در شهرداری گفت: علی‌رغم مشکلات زیادی که در این دوره با آن روبه‌رو بوده‌ایم، از جمله رکود اقتصادی؛ با کمک و هم‌اندیشی اعضای شورا سعی کرده‌ایم منابع مالی جدید تعریف و پروژه‌های مختلف را اجرا کنیم.
بابایی به انعکاس اقدامات شهرداری از صداوسیما نیز اشاره کرد و گفت: حضور در برنامه‌هایی ازجمله «میکروفن صبح»، «کرمان سلام» و برنامه‌های شبانگاهی که به مسایل مختلف شهری مثل ترافیک می‌پردازد، از آن جمله است.
شهردار کرمان با اشاره به استقلال مالی شهرداری‌ها از سال ۶۲ گفت: منابع مالی شهرداری باید با مشارکت شهروندان تأمین شود تا شهرداری بتواند خدمات ارایه کند؛ بنابراین، اگر مردم به وظایف شهروندی خود آگاه نباشند و با شهرداری مشارکت نکنند، شهرداری نمی‌تواند در اجرای پروژه‌ها و ارایه‌ی خدمات شهری موفق باشد.
بابایی بر نشست هم‌اندیشی مدیران شهری با مدیران و برنامه‌سازان صداوسیما تأکید کرد و گفت: برگزاری این نشست‌ها موجب می‌شود که مجریان و برنامه‌ریزان صداوسیما، از فعالیت‌ها و مشکلات شهرداری آگاه شوند؛ بنابراین، اگر فردی با صداوسیما تماس بگیرد، و مجری و یا پاسخ‌دهنده‌ی تلفن از مسایل آگاهی داشته باشند، بهتر می‌تواند به مردم پاسخ دهد.
وی افزود: هم‌چنین به این دلیل که مردم بیش‌تر به رسانه و شهرداری اعتماد کنند، تمام تماس‌هایی که در رابطه با مشکلات شهری با صداوسیما گرفته می‌شود را در اولویت گذاشته‌ایم.
شهردار کرمان ادامه داد: این کار با شورا هم در حال انجام است و اگر شهروندی مشکلی را با شورای اسلامی شهر کرمان در میان بگذارد، نسبت به ارایه خدمت و رفع مشکل اقدام می‌کنیم.
بابایی بیان کرد: در همین راستا تمام مصوبات شورای اسلامی شهر در رابطه با آسفالت، در دست اجراست.
وی هم‌چنین از همکاری صداوسیما با شهرداری تشکر کرد و گفت: صداوسیما تاکنون در برنامه‌های مختلف شهرداری ازجمله جشن‌ها و مراسم مختلف، همکاری خوبی با شهرداری داشته است.
شهردار کرمان افزود: در عید غدیر، برنامه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای شهرداری از شبکه‌ی پنج سیما پوشش داده شد؛ ضمن این‌که در هر هفته، دو برنامه‌ی ۱۰ دقیقه‌ای درباره‌ی فرهنگ شهروندی ساخته و پخش می‌شود که جای تشکر دارد.
بابایی در عین حال بر همکاری بیش‌تر صداوسیما با شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان تأکید کرد و گفت: اگر مردم با شهرداری بیگانه باشند، هرچه برای مردمی که ما را از خود نمی‌دانند تلاش کنیم، نتیجه‌ی مطلوبی نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار