رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
  • کد خبر : 3607
  • چاپ خبر : تشکیل سازمانی جامع با عنوان حمل و نقل بار و مسافر در شهرداری رشت

در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت آخرین تغییرات لازم در اساسنامه سازمان حمل و نقل بار مسافر شهری اعمال شد و کلیات آن به تصویب اعضا و مشاوران رسید.

به گزارش شورانیوز از رشت، رضا رسولی اظهارکرد: پس از چند جلسه رایزنی و تبادل نظر در دستورالعملها و شرح وظایف، اساس نامه سازمان حمل و نقل و مسافر شهری تدوین شد و اعضا و مشاوران به یک جمع بندی جامع و کامل در این موضوع رسیدند.
وی گفت:  در این اساس نامه تغییراتی کلی و کارآمد در حوزه حمل و نقل شهری صورت گرفته است و در نظر است که سازمانی با عنوان “حمل و نقل بار و مسافر ” در زیر مجموعه شهرداری آغاز به کار کند.
رسولی افزود: این رای در حال حاضر در کمیسیون مصوب شده و گام بعدی تصویب در صحن علنی شورا و نهایتا تشکیل و آغاز به کار این سازمان خواهد بود و با توجه به اینکه سازمان یاد شده از ترکیب و تلفیق چند سازمان تشکیل خواهد شد، طبیعتا شامل پیچیدگیهای فنی خاص بوده و مستلزم آن است که کارگروهی تشکیل و بررسیهای کارشناسی و تخصصی طی چند جلسه به بررسی کلیات در اجرا بپردازد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت در ادامه گفت: به این ترتیب شهرداری رشت یکی از اولین شهرداریهای کشور خواهد بود که سازمانی تلفیقی و چند منظوره از سازمانهای پایانه، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، خدمات موتوری و حمل و نقل بار در اختیار خواهد داشت.
رسولی توضیح داد: با این اقدام در حقیقت شرح وظایف پنج سازمان زیر مجموعه حمل و نقل شهری در قالب یک سازمان دیده شده که می تواند به شکلی موازی و منظم تر و با مدیریتی منسجم تر، فرآیند حمل و نقل جاری شهر را ساماندهی کند.
وی گفت : این حرکت یکی از اساسی ترین تغییراتی است که تا کنون در حوزه مدیریت ترافیک شهر صورت گرفته و چشم انداز مثبتی را برای آینده آن متصوریم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار