رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
  • کد خبر : 3575
  • چاپ خبر : احداث شهرک صنفی در یاسوج/ ساماندهی عمده‌فروشان در مرکز استان

در نشست شورای بانک‌های استان کهگیلویه وبویراحمد از احداث شهرک صنفی و ساماندهی عمده‌فروشان شهر یاسوج خبر داده شد.

به گزارش شورانیوز از یاسوج، سید حسین سهمگین در نشست شورای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد که ظهر امروز در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، از احداث شهرک صنفی در مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: صنوف مستقر در خیابان عمده‌فروشان یاسوج موجب ایجاد ترافیک در مرکز استان شده است.

مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساماندهی عمده‌فروشان شهر یاسوج در دستور کار قرار گرفته و زمینی هم به منظور ایجاد شهرک صنفی خریداری و آماده سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از عمده‌فروشان برای احداث این شهرک ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارند، گفت: با احداث شهرک صنفی ۱۲۱ واحد عمده فروش مستقر در خیابان عمده‌فروشان یاسوج ساماندهی می‌شوند.

این مسؤول اضافه کرد: بانک‌های استان همکاری لازم را برای احداث شهرک صنفی شهر یاسوج انجام دهند تا نابهنجاری ظاهری و ترافیک شهر یاسوج کاهش داده شود.

همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه صنوف استان به لحاظ دریافت تسهیلات مظلوم هستند، گفت: بانک‌ها تسهیلات ساخت و ساز در اختیار صنوف استان قرار دهند.

داریوش دیودیده خاطرنشان کرد: مقدمات لازم برای ایجاد شهرک صنفی و ساماندهی عمده‌فروشان فراهم است بنابراین بانک‌ها همکاری لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار