رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
  • کد خبر : 3548
  • چاپ خبر : وضعیت تجهیزاتی نامطلوب اورژانس۱۱۵ قزوین رصد شود

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: وضعیت تجهیزاتی نامطلوب اورژانس۱۱۵ قزوین توسط نهادهایی که از شورای شهر و شهرداری قزوین درخواست مساعدت مالی دارند، رصد شود.

به گزارش شورانیوز از قزوین، شهلا عطایی اظهار کرد: وضعیت امکانات، تجهیزات پزشکی، فضای درمانی و تعداد تخت های خدمت رسانی به بیماران را در اورژانس ۱۱۵ قزوین مطلوب و مناسب ندانست و تأکید کرد: از تمامی دستگاهها، نهادها و تشکلهای دولتی و غیر دولتی همچون آموزش و پرورش، مساجد، هیأتهای مذهبی، هیأتهای ورزشی و دیگر بخشهای دولتی و غیردولتی که از شورای شهر و شهرداری قزوین درخواست مساعدت مالی دارند، دعوت می‌کنم، یکبار هم که شده به اورژانس ۱۱۵ قزوین برای درجریان قرار گرفتن از وضعیت درمانی این مرکز مراجعه کنند.

وی همراهی تمامی دستگاهها و نهادها برای ارتقاء وضعیت درمانی استان و شهر قزوین را بسیار ارزنده دانست و گفت: اورژانس ۱۱۵ قزوین نیاز به تجهیزات کاملتری دارد تا در اغلب موارد بیمار که از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار نیست، به دلیل نبود تخت بیمارستانی، مجبور به سرپا ایستادن نشده و در پایان، مرگ انتظارش را نکشد.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: پزشکان و کادر درمانی این مرکز بارها به دلیل کمبود امکاناتی که در این مرکز مشاهده می شود، دچار خسارتهای مالی شدند و از طرف دیگر، وقتی رئیس سازمان نظام پزشکی اعلام می‌کند که در استان تخت بیمارستانی کم داریم، لازم است نهادها و دستگاههایی همچون مجموعه مدیریت شهری به یاری متولیان امر برای تجهیز و توسعه بخش در مانی بشتابند نه حوزه هایی که در درجه های رسیدگی بعدی قرار دارند.

وی در پایان گفت: از صبوری و آرامش پزشکان و پرسنل مجموعه یادشده که با آمار زیاد بیماران و کمبود امکانات به بیماران رسیدگی می کنند، تشکر و قدردانی دارم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار