رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر : 3540
  • چاپ خبر : نشست شهردار کرمانشاه با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور

نشست مشترکی بین شهردار کرمانشاه و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش شورانیوز ازکرمانشاه ، دراین نشست شهردار کرمانشاه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته درحوزه های مختلف شهری کرمانشاه و کمبودها و نیازها و برنامه های در دست اقدام ارائه داد.
آرش رضایی درباره این نشست گفت: به بررسی نقاط قوت و کاستی های موجود در خصوص مدیرت شهری پرداخته و برای رفع برخی از مشکلات تصمیماتی گرفته شد.
وی رفع خلاءهای قانونی، تقویت مدیریت شهری و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان کرمانشاهی، ارائه تسهیلات ویژه به طرحهای عمرانی و اقتصادی و درآمدزا، تغییر وضعیت و ساماندهی شغلی پرسنل و کارکنان شهرداری و نیز بحث حوزه ناوگان حمل ونقل عمومی بخصوص سازمان اتوبوسرانی را عمده مباحث مطرح شده در این نشست عنوان کرد.
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه گامهای اساسی برای رشد و توسعه شهرکرمانشاه با همت مسئولین در حوزه مدیریت شهری برداشته شده است، تأکید کرد: ضرورت حضور مردم و مشارکت این عزیزان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا شهری در خور نام و شأن مردم فهیم کرمانشاه داشته باشیم.
رضایی گفت: درحال ایجاد تغییرات اصولی و اساسی در چشم انداز مدیریت شهری هستیم و امیدواریم باحمایت از طرف دولت و استفاده از تجارب کارشناسان امر هرچه زودتر این تغییرات در راستای بهبود عملکرد مدیریت شهری انجام گیرد.
گفتنی است با درخواست شهردار کرمانشاه و با موافقت معاون عمرانی وزیر کشور تیمی از کارشناسان امر و مسئولین مربوطه طی روزهای آینده به کرمانشاه سفر خواهند کرد تا از نزدیک مباحث مطرح شده در این جلسه را پیگیری نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار