رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
  • کد خبر : 3502
  • چاپ خبر : دعوت برای حضور سرمایه گذاران و مردم ایران در ارومیه/ صدور ویزا در فرورگاه ارومیه برای مهمانان خارجی

شهردار ارومیه با حضور در برنامه موج جوونی که به همت روابط عمومی شهرداری از ارومیه پخش می شد از سرمایه گذاران و مردم ایران برای حضور در ارومیه دعوت کرد.

به گزارش شور انیوز از ارومیه ، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در برنامه ” موج جوونی” که به طور زنده و به همت روابط عمومی شهرداری ارومیه، از محل دومین جشنواره چیلله گئجه سی پخش می شد، با اشاره به اقدامات و برنامه های مختلف شهرداری ارومیه گفت: به دنبال اجرایی کردن افق ۱۴۰۴ ارومیه،  که در آن ارومیه شهری پاک، سبز ،  دارای حمل و نقل ریلی و هوشمند است، هستیم و ۵۰ در صد از این افق هم اکنون محقق شده است.
وی با بیان اینکه، ارومیه دارای ۷۵۰ هزار شهردار می باشد و اولویت اصلی ما تامین منافع آنها می باشد، تاکید کرد: برای توسعه باید مردم را راه همراه داشته باشیم  و تلاش شبانه روزی و بزرگترین دعدغه ما رضایت مردم است و آبادانی و پیشرفت ارومیه بر اساس همکاری شورای شهر و خانواده شهرداری ارومیه عملی شد.
شهردار ارومیه افزود: اولین  اقدام  ما آماده سازی  زیر ساخت ارومیه بود  و آن این بود که کوچه های خاکی را تبدیل به آسفالت کنیم و خاک را از زیر پای مردم خارج کنیم.
دکتر حضرت پور با اشاره به اینکه در طول پنج سال گذشته ارومیه از یک شهر سنتی تبدیل به شهر زیبا و همگون شده است و تلاش ما همچنان ادامه دارد، تصریح کرد:  تاکنون حدود ۵۰ درصد از اهداف شهرداری و شورا در شهر محقق شده است
وی ادامه داد: تاکنون ۸ میلیون متر مکعب زیررسازی،  جدول سازی، آسفالت ریزی و اقدامات دیگر در ارومیه  انجام گرفته است.
شهردار ارومیه با بیان اینکه سفرهای درون شهری را  با رینگ بیرونی شهر ارومیه به کوتاه زمان ممکن رساندیم، افزود: در بخش ریلی، تراموای شهری در ارومیه در سه مسیر ایجاد می شود.
حضرت پور که در رادیو سراسری جوان سخن می گفت،  با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری  اظهار داشت: در مناطق مختلف ارومیه، فضای فرهنگی و ورزشی برای کاهش زمان سفر درون شهری  احداث شده است.
وی یادآور شد: پیشرفت و آبادانی شهر ارومیه در سایه همکاری مردم محقق شده است  و همچنان انتطار ما از مردم این است  که از ما حمایت کنند و در این زمینه تنها خط قرمز ما ولایت فقیه و منافع مردم می باشد.
شهردار ارومیه با اشاره به اینکه، شهر ارومیه آدربایجان با سه کشور هم مرز است و به این فاکتور ما به عنوان فرصت مهم نگاه می کنیم، افزود:ارومیه دروازه ایران به اروپا است و ظرفیت های مختلفی برای شکوفایی دارد.
حضرت پور با دعوت  از سرمایه گذاران برای حضور در ارومیه تاکید کرد: هیچ دولت و شهری توسعه پیدا نمی کند جزدر  سایه حضور و حمایت سرمایه گذران بخش خصوصی.
شهردار ارومیه با اعلام   خبر  صدور ویزا در فرودگاه ارومیه برای  تمامی میهمان خارجی عملی شد، گفت: هم اکنون نیز بخشی ازسرمایه گذاران ایرانی و خارجی در ارومیه حضور دارند و در حال گسترش حضور این بخش در این خطه از خاک ایران هستیم.
وی با بیان اینکه، ارومیه یکی از باغ شهرهای ناب جهان می باشد، افزود: ارومیه دارای  منابع آبی و طبیعی برای حضور شرکت های توریستی و گردشگری  است و این طرفیت ها نسبت به سایر مناطق بی نظیر است.
شهردار ارومیه در پایان با تشکراز برنامه جوونی که در راستای شادی مردم بخصوص جوونا قدم برمی دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه هم برنامه های مختلفی برای شادی از جمله جشنواره انگور و چیلله گئجه سی و غیره اجرا می کند و هدف اصلی ان تامین رفاه و شادی مردم ارومیه است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار