رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر : 3496
  • چاپ خبر : تقدیر و تشکر ویژه از زحمت کشان خدمات شهری شهرداری تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از زحمات نیروهای خدمات شهری و مدیران مجموعه شهرداری تبریزکه با بارش پربرکت برف کارهای اساسی پاکسازی معابر عمومی شهر و بازگشایی این معابر را از شب گذشته انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، جعفر مدبر که به عنوان سخنران پیش از دستور در جلسه امروز صبح یکشنبه شورای شهر تبریز سخن می گفت اظهار داشت: کار عزیزان و زحمتکشان خدمات شهری با وجود سرما تا پاسی از شب ادامه داشت که تلاش و کوشش آنان واقعا شایسته و  قابل تقدیر و تشکر است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به تاکید بر اینکه لایحه همسان سازی در شهرداری تبریز جز کارهای پر افتخار بوده است اظهار داشت: در این لایحه بیشتر توجه به طبقات کارگری شهرداری مد نظر بود که امیدواریم با به سرانجام رسیدن آن شاهد افزایش عدالت در پرداخت حقوق به کارکنان باشیم.

مدبر در ادامه سخنانش در خصوص مترو تبریز اظهار داشت: با حمایت های مالی شهرداری و دولت وضعیت مترو در سال جاری قابل قبول بوده است و امیدواریم با تاکیداتی که شهردار تبریز نموده است فاز اول مترو تا میدان ساعت تا بهمن ماه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ماه جاری حقوق کارکنان شهرداری تبریز به موقع پرداخت شده است اظهار داشت: با تلاش و اهتمام شهردار تبریز و معاون اداری مالی خوشبختانه پرداخت حقوق و پاداش ویژه شب یلدا به کارگران به موقع صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

پیش از دستور شورای شهر تبریز در خصوص تبریز ۲۰۱۸ نیز اظهار داشت: آموزش شهروندی در بحث تبریز ۲۰۱۸ باید مورد اهتمام قرار گیرد بخصوص آموزش اصناف و مشاغلی که ارتباط مستقیمی با بحث های گردشگری و گردشگران دارند این آموزش ها ضروری تر به نظر می رسد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار