رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
  • کد خبر : 3492
  • چاپ خبر : تامین مالی پروژه‌ها و پرداخت‌ به‌موقع حقوق، دو اولویت عمده مالی در شهرداری

معاون اداری و مالی شهردار تبریز گفت: تامین مالی پروژه‌های عمرانی و پرداخت به موقع حقوق‌ کارکنان و عوامل اجرایی، دو اولویت مهم مجموعه اداری و مالی شهرداری تبریز است.

به گزارش شورانیوز ، مظفر سلیمانی در جمع مدیران حوزه اداری و مالی شهرداری تبریز با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های عظیمی چون مقبره‌الشعرا، خطوط یک و دو مترو، پروژه عظیم میدان آذربایجان، تحکیم اتوبان پاسداران، مرکز همایش‌های بین‌المللی و برنامه های گسترده خدماتی و اجرایی، نشاط و تکاپو در جای جای شهر بارز است؛ اجرای پرشتاب این برنامه ها نشان از انسجام و انضباط مالی در مجموعه شهرداری تبریز دارد.
وی اضافه کرد: پشتیبانی مالی برنامه‌های عمرانی به همراه پرداخت‌ به‌موقع حقوق کارکنان و عوامل اجرایی، دو اولویت عمده مجموعه اداری و مالی است.
سلیمانی  اضافه کرد:  علی‌رغم تنگناهایی که بر بیشتر شهرداری‌های کشور حاکم است، با راهبردهای تعریف‌شده، در هیچ یک از این دو حوزه مشکل خاصی در شهرداری تبریز بارز نیست.
معاون مالی و اداری شهردار تبریز با بیان این‌که تلاش‌مان باید واریز حقوق کارکنان و کارگران با کمترین تاخیر ممکن باشد، گفت: واحدهای اداری و مالی سازمان‌ها و مناطق باید تلاش خود را برای از بین بردن هر گونه تاخیر در پرداخت‌ها به کار گیرند.
سلیمانی با اشاره به این که در مجموعه مدیریت شهری تبریز، هیچ فردی به اندازه شهردار محترم، دغدغه پرداخت به موقع حق و‌حقوق کارکنان را ندارد، افزود: مجموعه مالی و اداری نیز  بر همین اساس، بی‌توجه به فضاسازی‌های کاذب، خود را موظف به پیگیری دغدغه ایشان می‌داند.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس،  با دستور شهردار تبریز، در کنار حقوق دی‌ماه، مبلغی نیز به عنوان هدیه شب یلدا تقدیم شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار