رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
  • کد خبر : 3409
  • چاپ خبر : طرح اجرایی خیابان قیام باید در زمان مقرر تمام شود

اعضای شورای شهر با اشاره به ضرورت شفاف سازی عملکرد برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری بر اتمام به موقع طرح خیابان قیام تأکید کردند.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا ،حجت الاسلام “عباس زارع” رییس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه سیصدو چهلم این شورا، به اجرای طرح کف‌سازی و پیاده‌روسازی در خیابان قیام اشاره کرد و گفت: به مردم و بازاریان در همین مکان قول دادیم که تا ۱۵ بهمن ماه این مسیر آماده خواهد شد و باید در قبال قولی که به مردم دادیم جدی تر و پاسخگو باشیم.

“مرتضی شایق” رییس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر یزد هم ضمن تائید صحبت های رییس شورا، به نصب روز شمار در اتمام پروژه در دوطرف خیابان قیام اشاره کرد و افزود: نیاز است که مردم در جریان فعالیت‌های عمرانی در این خیابان به طور روزانه قرار بگیرند.

حجت الاسلام مطهریان رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از  کندی اجرای این طرح اظهار گلایه داشت و خاطرنشان کرد: قرار بود در این خیابان به صورت سه شیفت فعالیت عمرانی انجام شود اما در چندین مورد که خودم مراجعه کردم فعالیتی در این خیابان انجام نمی شد که نشان از کندی اجرای طرح است.

در ادامه از  شفیعی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خواسته شد تا پیرامون این خیابان به صحن علنی شورا گزارشی را ارائه دهد.

“محمدرضا شفیعی” در زمینه نصب روز شمار گفت: روزشمار در دو طرف خیابان قیام از امروز ظهر نصب خواهد شد و همچنین تسریع در اجرای طرح که قبلا هم انجام شده است به صورت جدی تر در دستور کار قرار خواهد گرفت و اکنون هم اگر اعضا بازدید از خیابان داشته باشند طرح به سرعت در حال انجام می باشد.

همچنین در جلسه علنی امروز مرتضی شایق عضو شورای اسلامی شهر یزد به وضعیت نامناسب هوا و آلودگی آن در شهر یزد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با وضعیت نامناسبی که شهر یزد در زمینه آلودگی هوا دارد مشاهده می شود که کلنگ زنی ساخت کارخانه فولاد در دست اقدام است که شخصا به جد در این زمینه اعتراض دارم.

سید محمد رضا مدرسی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد هم خواستار مکاتبه مکتوب با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شد و افزود: در این زمینه باید به طور جدی و به صورت مکتوب نامه نگاری و پیگیری کنیم تا در آینده دچار مشکلات حادتر نشویم و بتوانیم به مردم پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این زمینه خاطرنشان کرد: باید از مسئولین استانی و مدیر کل محیط زیست دعوت شود تا در این زمینه توضیحات خود را ارائه دهند و خوشبختانه احداث آن هنوز در حد کلنگ زنی می باشد و می توان با تعامل و همکاری و همفکری این مشکل را برطرف نمود.

همچنین بحث آسفالت جاده کارخانه کمپوست از دیگر مواردی بود که در این نشست به آن اشاره شد و اعضای شورا خواستار تعامل و همکاری معاونت های شهرداری با یکدیگر در زمینه این موضوع شدند تا خودروهای سنگین که از این مسیر برای تخلیه نخاله به کارخانه کمپوست مراجعه می کنند دچار مشکل نشوند و کارخانه کمپوست به قوت به کار خود ادامه دهد

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار