رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر : 3396
  • چاپ خبر : احداث پیاده‌راه در رجایی‌شهر نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت

شورای اسلامی شهر در دوره چهارم طرحی را به تصویب رساند که بر اساس آن بخشی از خیابان اصلی رجایی‌شهر، به پیاده‌راه تبدیل می‌شود

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، مریم قهرمانی‌صارم اظهار داشت ، این طرح قرار است از خیابان اول تا هشتم خیابان اصلی رجایی‌شهر انجام شود و طبق گزارش‌هایی که از شهرداری دریافت کرده‌ایم، اجرای آن از دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

نماینده مردم کرج در پارلمان شهری تصریح کرد: در زمان بررسی طرح فوق، مخالفت خود را اعلام کرده و تاکید داشتم که مردم و کسبه رجائی‌شهر در شرایط فعلی، اجرای طرح فوق را مطلوب نمی‌دانند و انجام آن موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

قهرمانی‌صارم گفت: علت این است که در مصوبه شورا و همچنین طرح فوق، زیرساخت‌های تبدیل یک خیابان اصلی که به نوعی مرکز خریدی برای کرج به شمار می‌آید، به یک پیاده‌راه در نظر گرفته نشده است.

وی بیان داشت: مگر می‌شود بخشی از یک خیابان اصلی را به پیاده‌راه تبدیل کنیم، بدون اینکه راه‌های دسترسی جایگزین را پیش‌بینی کرده و از سوی دیگر مسائل اجتماعی و فرهنگی و همچنین امکاناتی چون پارکینگ عمومی را نظر نگیریم.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج افزود: طی چند نوبت با اهالی خیابان اصلی رجائی‌شهر و به ویژه کسبه دیدار و گفت‌وگو داشتیم و آنها در حالت کلان اجرای طرح فوق را تایید و حتی تاکید داشتند که برای اجرا به یاری شهرداری می‌آیند.

قهرمانی‌صارم ادامه داد: شهروندان تاکید دارند که باید پیش از اجرای طرح فوق، زیرساخت‌ها و مقدمات لازم فراهم شود و این انتظار به حقی است و اگر به آن توجه نکنیم، با افزایش نارضایتی مردم رو به رو خواهیم شد.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای شهر که از ۲۱ عضو، یازده عضو به آن رای مثبت داده و به ۱۰ عضو نیز مخالف بودند، مقرر شده که طرح فوق باید با تعیین شرکت مشاور و مطالعات فنی و اجرایی و در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و اجتماعی اجرا گردد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج افزود: متاسفانه تا این لحظه این مطالعات انجام نشده و حتی در بخش‌هایی به پیشنهادهای شرکت مشاور نیز توجهی صورت نگرفته و امیدواریم پیش از اجرا، به نظرات کارشناسان و همچنین مردم منطقه توجه جدی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار