رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
  • کد خبر : 3337
  • چاپ خبر : اقدام نیروگاه بندرعباس در گرفتن پول برای ورود به ساحل مایه شرمساری است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: اقدام نیروگاه بندرعباس در گرفتن پول از دانش‌آموزان و مردم برای ورود به ساحل مایه شرمساری است.

به گزارش شورانیوز از بوشهر ، عباس پوریان در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: استان هرمزگان و شهر بندرعباس نماد وحدت اسلامی میان شیعه و سنی است و بدون شک این وحدت زمینه‌ساز رشد و پیشرفت و تعالی استان خواهد بود.

وی با بیان این که باید با جدیت و هوشیاری از وحدت موجود در جامعه صیانت کنیم، افزود: خدمت به مردم و توجه به اقشار ضعیف جامعه و ایجاد زمینه توسعه در مناطق مختلف شهری از جمله رسالت‌هایی است که بر دوش مسؤولین قرار دارد و باید به آن توجه کافی را داشت.

عضو شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از اقدام نیروگاه بندرعباس در گرفتن پول از دانش‌آموزان و مردم برای حضور در ساحل این شرکت، عنوان کرد: معلوم نیست مدیران این شرکت با چه منطقی دست به این اقدام زده‌اند و در حالی که با آلوده‌ساختن هوای شهر باید حقی را به مردم این شهر ادا کنند اما برای ورود دانش‌آموزان به ساحلی که متعلق به همه مردم است، پول دریافت می‌کنند و این اقدام مایه شرمساری است.

پوریان ادامه داد: از زمان مدیریت جدید در این شرکت متأسفانه اعتبارات فرهنگی و ورزشی به کلی حذف شده و حتی تیم‌های ورزشی مطرح این شرکت که در میان تیم‌های برتر رشته‌های مختلف ورزشی قرار داشتند از بین رفته‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: وجود چنین مدیرانی که اساسا توجهی به مسائل مردم ندارند و حتی برای ورود دانش‌آموزان به ساحل این شهر نیز مبلغ ورودیه تعیین کرده‌اند را باید به جامعه تسلیت گفت.

وی گفت: معلوم نیست که صنایعی که تنها باری بر دوش شهر دارند و آلودگی و ترافیک و دیگر معضلات آنها به مردم شهر تحمیل می‌شود، چه زمانی می‌خواهند حق مردم شهر را ادا کنند و لااقل گامی برای رفع مشکلات مردم شهر بردارند؟

پوریان همچنین از معاونت خدمات شهری بندرعباس خواست تا در کاشت گونه‌های جدید گیاهی از انواع بومی و محلی استفاده شود تا هم ماندگاری آنها بالا رفته و هم نگهداری آنها آسان باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار