رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
  • کد خبر : 3333
  • چاپ خبر : پیگیری پروژه های نیمه تمام از الویت های شورای شهر

عضو شورای شهر زنجان گفت: در آخرین سال خدمت شورا ارتباط ما با رسانه ها و مطبوعات بیشتر خواهد شد با توجه به اینکه خبرنگاران و مطبوعات پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.

به گزارش شورانیوز از زنجان ؛ آراض ضیائی در رابطه با برنامه های سال آخر کار شورای شهر زنجان گفت: باتوجه به اینکه آخرین سال کار شورا ست بدیهی است که بیشتر در تکاپوی اتمام  برنامه هایی که از سالهای گذشته مانده است باشیم.

وی با اشاره به  پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر زنجان تا کید کرد: می بایستی پروژه های  باقی مانده را پیگیری کنیم مخصوصا پیگیری پروژه های  نیمه تمام عمرانی جزوه الویت کاری شورای شهر زنجان است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به شیوه نامه  سرمایه گزاری در سازمان  خاطر نشان کرد:بحث شیوه نامه های سرمایه گزاری  تا به امروز به تصویب وزارت کشور نرسیده است  تا سرمایه گزاران راحت بتوانند وارد شهر زنجان شوند و پیگیری این مورد نیز از اهم کار های شورای شهر در سال آخر خدمت است.

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم در الویت های کاری ماست عنوان کرد: بحث دیگر ما ارتباط گیری با مردم است به دلیل اینکه این مدتی که در شورا بودیم ارزیابی کار خودمان را داشته باشیم تا بدانیم در این چهار سالی که ما در خدمت مردم بودیم مردم چه ارزیابی ای از کارهای ما داشته اند.

ضیایی در ادامه صحبت های خود با اشاره به رسالت خبرنگاران تا کید کرد:در آخرین سال خدمت شورا ارتباط ما با رسانه ها و مطبوعات  بیشتر خواهد شد با توجه به اینکه خبرنگاران و مطبوعات پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند از نظر این عزیزان استفاده کنیم و در اتاق فکر از آنها بهره ببریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با تصمیم مجدد جهت شرکت در انتخابات شورای شهر زنجان تصریح کرد:من بیشتر منتظر نظرات مردم هستم اگر  پس از ارزیابی عملکرد خود طبق نظرات همشهریان عزیز دیدیم درصدی نارضایتی در  نظرات مردم هست شرکت نخواهم کرد.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مدت که ریاست شورای شهر زنجان را برعهده داشت اظهار کرد:کار شورایی واقعا کار مشکلی است اگر شخصی مدیر دستگاهی باشد سایر کارمندان و نفرات نظرات خود را ارائه می دهند ودر نهایت کارشناس مجموعه طبق نظر مدیر پیش خواهد رفت و آنرا می پذیرد اما در کار شورا  وقتی مردم  رای می دهند و کسی وارد شورا می شود می توان گفت اشخاص مختلفی  با تخصص ها و با تفکرهای مختلف وارد یک جمع  می شوند و رئیس شورا هم فقط مسئول اداره داخلی شوراست  و یک حق رای بیشتر ندارد.

وی ادامه داد: به کار گرفتن این تفکرها در یک راستا وانسجام دادن به آن بسیار کار مشکلی هست و رئیس شورا هم فقط میتواند امور داخلی را سروسامان دهد اما در نظرات و تفکرات سایر اعضاء مداخله خاصی نمی تواند انجام دهد.

ضیایی در پایان صحبت های خود به در آمد های شهر داری اشاره کرد و گفت:متاسفانه در شهرداری ها تفکر خاصی حاکم است که شهرداری هنوز هم وابسته به در آمدهای موقت است  ولی ما  وقتی می توانیم مستقل باشیم که یک سری در آمدهای پایداری داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار