رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
  • کد خبر : 3330
  • چاپ خبر : پروژه های پیش بینی شده برای بافت قدیم بوشهر تعیین تکلیف شود

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی پیش بینی شده برای ساماندهی بافت قدیم این شهر تعیین تکلیف شود.

به گزارش شورانیوز از بوشهر ، نصرالله اسدی  در نشست علنی شهر بوشهر افزود: در این ارتباط تاکنون هشت میلیارد ریال هزینه شده و امیدورایم پروژه هایی که با هدف بهبود عبور و مرور در بافت قدیم و ساماندهی بازارچه سنتی آن پیش بینی شده نیز بزودی به اجرا درآید.
وی بیان کرد: بازسازی ساختمان مشروطه، عمارت بیلیارد و اصلاح سه راهی محله دهدشتی و بهبهانی از دیگر پروژه هایی است که در بودجه امسال برای بهبود وضعیف بافت قدیم شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.
اسدی، در ارتباط با تخفیف هایی که از سوی شهرداری برای هفت محله جنوبی شهر بوشهر لحاظ شده گفت: این تخفیف ها که برای رونق کار ساخت و ساز وضع شده با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه شد ولی برخی با مشکل نداشتن سند رسمی روبرو هشتند که در این زمینه باید روند رسیدگی به چنین واحدهایی تسریع شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر ضرورت ساماندهی میدان غدیر بوشهر ادامه داد: این میدان با توجه به قرار گرفتن در ورودی شهر نیازمند ساماندهی اساسی و سریع است.
وی یادآور شد: در برخی از اوقات اطراف این میدان گره های کور ترافیکی رخ می دهد که تداوم این روند شاید در آینده حوادث جبران ناپذیری را متوجه شهروندان کند.
غلامرضا قادریاندیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در ارتباط با برخی انتقادها نسبت به کاشت درخت کنوکارپوس در بوشهر گفت: بخش زیادی از فضای سبز این شهر را باید مدیون این نوع درخت باشیم.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: چنانچه پرونده آسفالت کوچه های خاکی بوشهر براساس برنامه زمان بندی به پایان برسد نیاز است روکش آسفالت کوچه و خیابان های این شهر نیز در اولویت بعدی قرار گیرد.
ندا عبدالله زاده گفت: خیابان شهید مطهری نیز روکش آسفالت قسمتی از آن انجام شده که امیدواریم به همت مدیریت شهری بخش دیگر این خیابان نیز روکش آسفالت شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار