رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر : 3325
  • چاپ خبر : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری اردبیل تشکیل می‌شود

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: طبق ابلاغیه وزارت کشور، سازمان آمار فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری اردبیل تشکیل می‌شود. شورانیوز

به گزارش شورانیوز از اردبیل، ذکی‌اله خوشبخت در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: وحدت مسلمانان در سراسر جهان به ویژه اخوت و برادری در بین اهل تشیع و تسنن، همانند خاری در چشم دشمنان جهان اسلام بوده و با اجرای ترفند‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارند که فرارسیدن هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحکیم روابط و اخوت بین مسلمانان است.

وی گفت: یکی از اهداف مهم پیامبر اکرم(ص) ایجاد وحدت بین مسلمانان بوده زیرا پیامبر اکرم(ص) وحدت را عامل قدرت مسلمانان میدانست و امروز ما نیز به وحدت نیاز داریم و باید بین مسلمانان جهان و اهل تشیع و اهل تسنن وحدت وجود داشته باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: وحدت دستور قرآن بوده و مشکل عمده جهان اسلام وحدت است که هفته وحدت فرصت مناسبی جهت شناسایی عوامل تفرقه و اهتمام به وحدت بین مسلمانان بوده و در هر منطقه‌ای که تفرقه وجود باشد، قطعا مسلمانان با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد.

خوشبخت در رابطه با تشکیل سازمان آمار، فناوری اطلاعات و ارتاطات در شهرداری اردبیل تصریح کرد: طبق ابلاغ اساس‌نامه وزارت کشور در راستای تشکیل سازمان آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأیید این اساس‌نامه توسط سازمان همیاری، این مجموعه در شهرداری اردبیل تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار