رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
  • کد خبر : 3287
  • چاپ خبر : تاخیر در پرداخت حقوق نیروهای خدماتی تقصیر پیمانکاران است نه شهرداری

رئیس شورای شهر همدان علت تاخیر پرداخت حقوق بعضی از نیروهای خدماتی و کارگران شهرداری همدان را کوتاهی پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد شهرداری دانست.

به گزارش شورانیوز از همدان ، رضا میرزایی  درباره نحوه پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری اظهار داشت: زمان و نحوه پرداخت حقوق در شهرداری همدان در حال حاضر از پایین به بالاست و پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی نسبت به مدیران در اولویت است.
وی با اشاره به انتشار برخی نقل قول ها مبنی بر تاخیر در زمان حقوق کارگران، پاکبانان یا نگهبانان فضای سبز اظهار داشت: این تاخیر در پرداخت حقوق نتیجه کوتاهی شرکت های طرف قرارداد است چرا که در زمان انقعاد قرارداد بعنوان پیمانکار شهرداری شرط شده است که باید توان مالی برای پرداخت حقوق نیروها تا دو یا سه ماه را داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از عملکرد شرکت های طرف قرارداد با شهرداری همدان تصریح کرد: خیلی وقت ها این شرکت ها پول های دریافتی را در موضوعات دیگری سرمایه گذاری میکنند که هرگاه ما متوجه این مساله میشویم برخورد میکنیم.
میرزایی درباره عملکرد شهرداری در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی گفت: در حال حاضر شهرداری همدان بطور کامل پرداخت حقوق ها از پایین به بالا شروع کرده است.
وی با بیان اینکه شورای شهر همدان در آبان۹۵ مصوبه ای مبنی بر اولویت پرداخت حقوق نیروهای خدماتی بر مدیران ستادی داشته است، عنوان کرد: این ماه سومین ماه است که شهرداری ابتدا حقوق نیروهای شرکتی، پیمانکاری و خدماتی را پرداخت میکند و بعد از آن است که حقوق مدیران و کارشناسان را واریز میکند.
گفتنی است پیشتر انتقادات گسترده ای نسبت به عملکرد شهردای همدان در حوزه پرداخت حقوق نیروهای خدماتی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن بود و دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینا در اوایل آذر نیز در بیانیه ای بر اولویت پرداخت حقوق کارگران و نیروهای خدماتی نسبت به مدیران ستادی تاکید کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار