رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
  • کد خبر : 3237
  • چاپ خبر : کار مطالعاتی طرح تفصیلی ارومیه امسال به اتمام می‌رسد

نایب رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کار مطالعاتی طرح تفصیلی ارومیه امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، عادل فتاحی  با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر ارومیه در دست مطالعه است، اظهار داشت: هم‌اکنون اجرای عملیات مطالعه این طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند و حدود ۹۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه با اتمام مطالعه این طرح شاهد اجرای آن خواهیم بود و تحول قابل توجهی در توسعه شهر خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح در برخی مناطق شهری به اتمام رسیده و مورد تصویب نیز قرار گرفته است اما با توجه به افزوده شدن یک منطقه شهری به ارومیه، طرح تفصیلی این منطقه باقی مانده است.

فتاحی با بیان اینکه کار مطالعاتی طرح تفصیلی شهر امسال به اتمام می‌رسد، گفت: این طرح پس از اتمام باید در شورای عالی شهرسازی تصویب شود تا قابل اجرا باشد.

عضو شورای شهر ارومیه با بیان اینکه کار مطالعاتی طرح تفصیلی شهر ارومیه چهار سال به طول انجامیده است، بر زیباسازی روستاهایی که به مناطق شهری متصل شده‌اند تاکید کرد و اظهار داشت: باید چهره این روستاها به چهره کاملا شهری تبدیل شود.

فتاحی یادآور شد: ۴۱۷ هکتار بافت فرسوده نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته است تا شاهد نوسازی این بافت فرسوده در شهر باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار