رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
  • کد خبر : 3235
  • چاپ خبر : ظرفیت‌های گردشگری ارومیه مورد شناسایی قرار گیرد

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز از ارومیه، سید هادی ذاکر پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد، بر استفاده از توان سرمایه‌گذاران در پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

وی با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری در ارومیه، تصریح کرد: باید در این خصوص شاهد ایجاد زیرساخت‌ها مورد نیاز برای توسعه گردشگری در شهر ارومیه هستیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه در این خصوص باید ابتدا ظرفیت‌های گردشگری ارومیه مورد شناسایی قرار گیرد، اعلام کرد: معرفی این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران باید مورد توجه قرار گیرد.

ذاکر با اشاره به استفاده از توان سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های توسعه گردشگری، ادامه داد: در این میان لازم است ابتدا زیرساخت‌های مورد نیاز برای این امر فراهم شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه با توسعه گردشگری شاهد توسعه اقتصادی نیز در این شهر خواهیم بود، افزود: با توجه به مرزی بودن این شهرستان، می‌توان در زمینه گردشگری به توفیق بیشتری دست یافت.

این مسؤول ادامه داد: شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در راستای حمایت هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تلاش می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار