رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
  • کد خبر : 3231
  • چاپ خبر : اعتبار خرید ۴۸۴ دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه تخصیص ۲۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری، ۱۱۰ اتوبوس ۱۴ متری، ۲۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری و چهار دستگاه از انواع اتوبوس های دیگر در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، ندا واشیانی پور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین رویکرد های مدیریت شهری به منظور کاهش آلودگی هواست.
وی افزود: این اتوبوس ها با استانداردهای یورو ۴ و یورو ۵ دارای بالاترین استانداردهای زیست محیطی و مجهز به فیلترهای دودزا است که در عمل به جای دود آلوده، بخار آب وارد هوای شهر می کند.
واشیانی پور اضافه کرد: همچنین شکل فیزیکی آنها به گونه ای است که مجهز به «پیاده رمپ» است و سالمندان، توانجویان و جانبازان به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند.
وی از ورود ۵۰۰اتوبوس یورو ۴ با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان در آینده ای نزدیک خبر داد.
واشیانی پور اعلام کرد: ۳۰ درصد از بودجه عمرانی در سال ۱۳۹۵، به حمل و نقل و نقل عمومی اختصاص یافته است.
وی افزود: در بودجه عمرانی سال ۹۵ مبلغ ۴۱۴ میلیارد تومان به پروژه قطار شهری، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ تومان به احداث مسیر و ایستگاه اتوبوس تندرو و مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به خرید اتوبوس و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اختصاص یافته است.
واشیانی پور ادامه داد: برای سایر موارد حمل و نقل عمومی نیز یکصد میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار