رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
  • کد خبر : 3229
  • چاپ خبر : پروژه زیرگذر شریعتی افتتاح می شود
بازدید از آخرین وضعیت زیر گذر شریعتی اهواز:

پروژه زیرگذر شریعتی افتتاح می شود

شهردار اهواز به همراه حضرت آیت ا… موسوی جزایری و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز حجت الاسلام کاظم سواری و جمشید سلحشور از آخرین وضعیت زیرگذر شریعتی که در آستانه بهره برداری است بازدید کردند

به گزارش شورانیوز ، دربازدید نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از تلاشهای شهردار اهواز و مجموعه شهرداری و شورای شهرتقدیر و تشکر کرد و گفت: زیرگذر شریعتی یکی از پروژه های عظیم و زیبای کلانشهر اهواز است که نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهر ایفا می کند.

حضرت آیت ا… موسوی جزایری با اشاره به مشکلات موجود در مسیر اجرای این پروژه گفت: انجام این پروژه کار آسانی نبود و معارضین زیادی داشت از جمله صاحبان اراضی در مسیر اجرای پروژه و دیگری تاسیسات اداراتی مانند فاضلاب، برق و مخابرات که با صرف مبالغ بالا رضایت صاحبان اراضی جلب و با جابه جایی تاسیسات ادارات این پروژه اجرایی شد که همینجا از جناب آقای سید خلف موسوی شهردار محترم بابت این کار عظیم و بزرگ تشکر و قدردانی می کنم.

همچنین شهردار اهواز نیز درخصوص این پروژه گفت: زیرگذر شریعتی یکی از پروژه های مهم ترافیکی شهر اهواز است که با همت پرسنل شهرداری اهواز و حمایت قاطع اعضای محترم دوره چهارم شورای اسلامی شهر در آستانه بهره برداری قرار دارد.

سیدخلف موسوی اعتبار این پروژه را بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال جهت تملک اراضی موجود در مسیر طرح و ۱۱۰ میلیارد ریال نیز برای اجرای این پروژه هزینه گردید.

وی طول این پروژه را ۳۰۰ و عرض آن را ۲۲ متر اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه در یکی از نقاط مهم و حساس کلانشهر اهواز اجرا شده که اهمیت آن از این جهت است که در سالی که به فرموده ی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی نامیده شده موجب صرفه جویی مقدار ۰۰۰/۰۰۰/۴ لیتر سوخت در سال و ۰۰۰/۲۰۰ ساعت در وقت مسافران و کاهش ۶۰ درصدی ترافیک میدان و افزایش متوسط از ۱۰ به ۴۰ کیلومتر در ساعت جهت تکمیل شبکه بزرگراهی محور پل پنجم شده است.

شهردار اهواز وجود املاک در مسیر اجرای پروژه و جابجایی دکلها و تاسیسات برق، فاضلاب و مخابرات را از دلایل عمده تاخیر در اجرای این پروژه برشمرد و گفت: زیرگذر شریعتی روز چهارشنبه ۲۴ آذر و در آستانه میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) افتتاح میشود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار