رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
  • کد خبر : 3130
  • چاپ خبر : امکان استفاده از خدمات شهری برای همه فراهم شود

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علی رغم پرداخت هزینه‌های ورزشی از سوی مردم، برای بخشی از آن ها امکان استفاده از این امکانات میسر نیست.

به گزارش شورانیوز از اصفهان، فتح الله معین امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بارش‌های پاییزی اخیر در استان اصفهان و استان‌های بالادست، اظهار کرد: امید می‌رود این بارندگی‌ها با اعمال مدیریت صحیح موجب احقاق حقوق حقابه داران این حوزه شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری توسط بودجه مردمی تأمین می‌شود، افزود: متأسفانه علیرغم پرداخت این هزینه‌ها از سوی مردم برای بخشی از مردم استفاده از این امکانات میسر نیست و باید در سال آینده شرایطی فراهم شود تا مردم از این امکانات استفاده کنند.

این عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: روز ۱۹ آذر روز جهانی مقابله با فساد است و فساد مانع توسعه جهانی بشر می‌شود. همچنین فساد سلب امید می‌شود به ویژه بر دستگاه‌های اجرایی آثار مخربی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم روزانه با شهرداری و سایر دستگاه‌های اداری سر و کار دارند، مبارزه با فساد باید از اولویت‌ها باشد.

هم چنین، وحید فولادگر، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اینکه معدود مدیرانی در شهرداری به جای اینکه به فکر مردم باشند به فکر اتومبیل و دفتر خود هستند، اظهار کرد: این امر موجب نارضایتی مردم شده و خلاف سیاست‌های مدیریت شهری است. مدیریت شهری باید اقدامات خوبی انجام دهد تا چهره شهرداری را مخدوش نکنند.

وی افزود: با توجه به بودجه ۵ ساله درخواست می‌شود شهرداری پیشرفت خود را به جهت تخصیص اعتبار در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی به اعضای شورا ارائه دهد تا اعضای شورا در بودجه سال ۹۶ ارزیابی بهتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار