رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
  • کد خبر : 3126
  • چاپ خبر : توسعه فرهنگی و هنری ارومیه یکی از اولویت‌ها است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توسعه فرهنگی و هنری ارومیه یکی از اولویت‌ها است.

به گزارش شورانیوز از ارومیه، محمدرضا علیزاده امامزاده امروز در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری ارومیه احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح احداث مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در دست مطالعه است، ادامه داد: برای این منظور اجرای این طرح را به سرمایه‌گذار واگذار خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه با احداث چنین مجتمعی شاهد حضور فعالان عرصه هنر ارومیه در مکان مشخصی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: احداث این چنین مجتمع‌هایی گام موثری در ارتقای شاخصه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر برمی‌دارد.

این مسؤول انسجام در کارهای فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این خصوص شاهد توسعه کارهای فرهنگی و هنری نیز در ارومیه خواهیم بود که این امر به نوبه خود زمینه شغلی را نیز فراهم می‌آورد.

علیزاده امامزاده با اشاره به بخش‌های مختلف این مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه، اعلام کرد: ایجاد سالن نمایش، ایجاد سالن نمایشگاهی، احداث سالن فرهنگ و بخش اداری از جمله بخش‌های این مجتمع فرهنگی و هنری خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: امید می‌رود در این خصوص شاهد اعتلای بخش فرهنگی و هنری در شهر ارومیه باشیم.

این مسؤول بر استفاده از توان سرمایه‌گذاران در این زمینه تاکید کرد و گفت: امید می‌رود با احداث این مجتمع شاهد شناسایی استعدادها نیز در این زمینه باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار