رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
  • کد خبر : 3100
  • چاپ خبر : لزوم بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۰

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است برنامه اصفهان ۱۴۰۰ مورد بازنگری قرار گیرد تا بودجه های آتی را بر اساس آن در نظر بگیریم.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، رضا امینی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز شنبه در جلسه علنی با بیان اینکه تحقیق و پژوهش می تواند حق بودن یک مسئله را روشن کند، گفت: باید به پژوهش و تحقیق در انجام امورات شهری بیشتر توجه شود زیرا عدم توجه به پژوهش بلیه ای است که گریبانگیر شهر ما شده است.، رضا امینی
وی افزود: تحقیق و پژوهش در اقدامات شهری باید در کمترین زمان و با نازل ترین هزینه توسط افراد خبره صورت گیرد تا بهترین نتیجه را از آن شاهد باشیم.
وی به تدوین برنامه اصفهان ۱۴۰۰ بر اساس تحقیق و پژوهش اشاره کرد و افزود: لازم است برنامه اصفهان ۱۴۰۰ مورد بازنگری قرار گیرد تا بودجه های آتی را بر اساس آن در نظر بگیریم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در قسمتی دیگر از سخنان خود به سیستم مکانیزه شهرسازی اشاره کرد و گفت: طبق سیستم مکانیزه تمامی مباحث شهرسازی نظیر اخذ پروانه و محاسبات عوارض به صورت مکانیزه انجام شود.
امینی ادامه داد: اکنون این سیستم در منطقه ۱۳ اصفهان فعال است و باید به سایر مناطق نیز تسری یابد؛ البته در مقابل این سیستم مقاومتهایی از سوی برخی کارشناسان بوده که مشکلات آن در حال رفع شدن است.
وی افزود: این سیستم در کاهش اتلاف وقت مردم، شفاف سازی محاسبات، کوتاهی دست دلالان و کاهش سفرهای شهری نقش بسزایی دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار