رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر : 3062
  • چاپ خبر : وضعیت رفت و روب برخی از نقاط شهر مناسب شهر اصفهان نیست

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت رفت و روب برخی از نقاط شهر مناسب شهر اصفهان نیست و از شهردار درخواست می کنم به صورت ویژه به این مهم توجه شود و این معضل برطرف شود.

به گزارش شورانیوز از اصفهان، غلامحسین صادقیان در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: یکی از مهم نرین شاخص های شهر اصفهان که همواره مورد مباهات مدیریت شهرداری و شهروندان بوده، نظافت و پاکیزگی و رفت و روب به موقع نقاط شهری است.

وی اضافه کرد: متاسفانه اخیرا در بازدید ها و مراجعات مردمی شکایات متعددی در این زمینه داشته ایم و این مهم به ویژه در مناطق حاشیه ای مطرح می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین عنوان می شود که معابر اصلی رفت و روب مناسب دارد اما معابر فرعی و داخل محلات وضعیت مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رفت و روب و نظافت جزو وظایف اولیه شهرداری است، از شهردار درخواست می کنم به صورت ویژه به این مهم توجه شود و این معضل برطرف شود.

صادقیان تاکید کرد: هر ساله شهرداری لایحه ای به شورای اسلامی شهر جهت تعیین هزینه های سرویس مدارس ارائه می کرد که در این لایحه چند گزینه نوع خودرو، تعداد سرنشین دانش آموز و فاصله مدرسه تا منزل دانش آموز مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموز با ترکیبی از شاخص های فوق مشخص می شود، افزود: آنچه از سازمان تاکسی رانی در راستای این لایحه انتظار است، نظارت بر حسن اجرای یان مصوبه است.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اما در مراجعات مردمی و شکایات در این زمینه مطرح می شود که برداشت می شود، سازمان تاکسیرانی در این زمینه نظارت موثری ندارد.

وی اظهار کرد: در برخی از قراردادهای صورت گرفته گاها ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از مبلغ مصوب شورا از مردم دریافت می شود و تعداد دانش آموز که در هر سرویس سوار می شوند، بیشتر از تعداد تعیین شده است.

صادقیان ادامه داد: درخواست می کنم، سازمان تاکسی رانی به صورت تصادفی برخی از قراردادهای منعقد شرکت های واسطه با مردم را با شورا هماهنگ کنند و با متخلفین برخورد لازم را داشته باشند و نتیجه آن را به شورای اسلامی شهر ارائه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار