رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May
  • یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر : 2991
  • چاپ خبر : درخواست رئیس شورای شهر تبریز از رئیس جمهور در خصوص اعتبارات دریاچه ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت تامین اعتبار بودجه های مصوب اختصاص یافته به دریاچه ارومیه تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز به نقل از شهریار، شهرام دبیری در جلسه امروز صبح شورای اسلامی شهر تبریز با درخواست از رئیس جمهور برای تامین بودجه احیای دریاچه ارومیه گفت: دریاچه ارومیه طبق برنامه ۱۰  ساله ی ارائه شده مقرر شده است احیا شود و برای این منظور برای سالهای ۹۴- ۹۵ و ۹۶ مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان بودجه در نظر شده است که تنها ۴۰ میلیارد از این بودجه محقق شده است.

دبیری افزود: با توجه به حساسیت موضوع دریاچه ارومیه از رئیس جمهور می خواهیم که دولت در برنامه خود اختصاص و تامین بودجه آن را مورد توجه قرار دهدد تا شهروندان استانهای شمالغرب کشور از عوارض نابودی این دریاچه زیبا در امان باشند.

رئیس شورای اسلامی تبریز با تبریک حلول ماه ربیع الاول وفات دکتر هریسی نژاد را که از دوره گذشته به عنوان مشاور شورای شهر تبریز فعالیت داشت را به جامعه وکلا، اعضای شورا و خانواده این مرحوم تسلیت گفت.

وی با اشاره به سیزدهم آذر روز جهانی معلولین گفت:  باید توجه خاصی به معلولان صورت گیرد زیرا این شهروندان نیازمند کمک و مساعدت شهروندان و مسئولین از نظر مسائل کاری، رفاهی و فرهنگی هستند. شاید این شهروندان معلول باشند اما افزاد باهوش و بابغه و فعال در بین آنان بسیار دیده می شود.

گفتنی است در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز علاالدین نورمحمدزاده به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخنرانی پرداخت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار