رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
  • کد خبر : 2886
  • چاپ خبر : دیوارنویسی‌ها چهره شهر بوشهر را نازیبا کرده است
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر:

دیوارنویسی‌ها چهره شهر بوشهر را نازیبا کرده است

متاسفانه دیوارنویسی‌ها و تبلیغات غیرمجاز امروز ضمن وارد آوردن خسارت بر بدنه و تاسیسات شهری، چهره شهر را مخدوش و زشت کرده و شهروندان را از داشتن محیطی زیبا و پاکیزه محروم کرده است.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس، ندا عبدالله‌زاده در نشست شورای شهر بوشهر بیان کرد: برخی افراد برای تبلیغ شغل و حرفه خود علاوه بر نوشتن تبلیغ بر روی دیوارهای شهر، اقدام به زدن برچسب‌های تبلیغاتی بر روزی در و دیوار خانه شهروندان نیز می‌کنند که این اقدام آنها موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را فراهم کرده است که یک نمونه آن دیوارنویسی دور میدان آزادی است و انتظار داریم شهرداری بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها تبلیغات روی معابر شهر بجز در اماکنی که شهرداری آن‌ها را مجاز شناخته ممنوع است و متخلفان تعدی‌کننده به حقوق عمومی و قانون محسوب می‌شوند، با این موارد برخورد کند.

عبدالله‌زاده در ادامه افزود: به جز دو سه پارک سطح شهر بقیه پارک‌ها و میدان آزادی از وضعیت روشنایی خوبی برخوردار نیستند درخواست دارم شهرداری برای این امر یک فکر اساسی کند.

زهرا رضایی عضو کمیسیون عمران شورا هم با بیان اینکه آثار تخریبی درختان کنو کارپوس به زیرساخت‌های شهری در محلات شهر بوشهر با اعتراض تعداد زیادی از شهروندان مواجه شده است که درخواست دارم راه حلی برای این مشکل اندیشیده شود.

وی درادامه افزود: کانال دفع آب‌های سطحی شهر تنگک یکی از پروژه‌های مهم شهرداری بود که انتظار داریم جهت تکمیل آن در بودجه سال آینده شهرداری مبلغی برای این کانال اختصاص داده شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار