رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
  • کد خبر : 2837
  • چاپ خبر : برای صحبت و مناظره همیشه حاضرم
دبیری در گفتگو با شورانیوز:

برای صحبت و مناظره همیشه حاضرم

شهرام دبیری با بیان اینکه بنده کوچکترن تخلفی در ارتباط با حوادث شورا ندارم و برای بحث و گفتگو در ارتباط با مسایل شورا با تمامی اعضا شورا در محل های بی طرف آمادگی کامل دارم.

به گزارش شورانیوز شهرام دبیری در گفتگوی اختصاصی با شورانیوز با بیان اینکه بنده ترسی از کسی ندارم چون کوچکترین تخلفی ندارم افزود: بنده آماده ام در حضور خبرنگاران حتی در صحن شورا با اعضای شورا پیرامون مسایل مختلف شورا صحبت کنم .
وی ادامه داد: بنده برای مناظره وگفتگو مشکلی ندارم نه کوچکترین خطا و اشتباهی دارم و در کل مجموعه شهرداری بنده نفری نیاورده ام نه فامیلی دارم نه دوستی دارم و نه کوچکترین خلافی دارم.

وی اضافه کرد: آنهایی که بعضی کارها را انجام داده اند باید نگران نباشند بنده هیچ گونه مشکلی ندارم

رییس شورای شهر تبریز تاکید کرد: تمام تلاش خود را انجام داده ام و سعی کرده ام فعالیت هایم سالم باشند.

وی اضافه کرد: حاضرم در حضور تمامی خبرنگاران در صحن شورا گفتگو و مناظره کنم اما در جاهایی که جو حاکم یک طرفه باشد و به نوعی حواشی ایجاد شود جای نگرانی وجود دارد.

وی عنوان کرد: همیشه دنبال این هستم که در محیطی آرام مناظره و گفتگو کنیم و شفاف سازی انجام پذیرد.

وی در خاتمه بابیان اینکه اگر هدف شفاف سازی هست بنده همیشه و با هر کسی آماده مناظره هستم .

 

حال شنیده های شورانیوز حاکی از آن است که برخی نزدیکان سردار جعفری در بسیج دانشجویی این دانشگاه فعالیت داشته و دانشجوی دانشگاه پیام نور هستند و احتمالا جو یک طرفه ای در این دانشگاه حاکم باشد که این نگرانی باید به نوعی برطرف شود.
مناظره سردار جعفری و دکتر دبیری قرار است روز شنبه راس ساعت ۱۴در دانشگاه پیام نور تبریز انجام پذیرد و تاکنون خبری مبنی بر لغو این مراسم مخابره نشده است برخی پایگاه های خبری از احتمال تلاش برخی افراد برای لغو این مراسم خبر داده بودند.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار