رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
  • کد خبر : 2794
  • چاپ خبر : افرادی مانع الحاق حمیدیا در یزد می‌شوند

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای شهر یزد با اشاره به مصوبه الحاق حمیدیا در یزد گفت: افرادی می‌خواهند مانع الحاق حمیدیا در یزد شوند. محمدمهدی فقیه خراسانی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن(ع) و امام […]

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای شهر یزد با اشاره به مصوبه الحاق حمیدیا در یزد گفت: افرادی می‌خواهند مانع الحاق حمیدیا در یزد شوند.
محمدمهدی فقیه خراسانی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت: ادغام شهر حمیدیا در یزد به تصویب هیئت دولت رسیده و لازم‌الاجرا است.

رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای شهر یزد با اشاره به اینکه یکپارچه شدن شهر یزد خدمات‌رسانی به مردم را راحت‌تر می‌کند عنوان کرد: به نظر می‌رسد که دست‌هایی در کار بود تا در این دوره شورا ادغام این دو شهر به مرحله اجرا نرسد.

فقیه‌خراسانی خاطرنشان کرد: اخیرا در شورای شهرستان طوماری نوشته شده و اعضای شورای حمیدیا و عده‌ای از مردم در حال تلاش هستند که این ادغام انجام نشود

وی با تاکید بر اینکه اگر یزد بزرگ به نفع مردم است باید از الان تلاش کنیم که این ادغام انجام شود گفت: عده‌ای از مردم شاهدیه هم مایل هستند که شهرشان در یزد ادغام شوند.

رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای شهر یزد افزود: شاهدیه حریم ندارد و اگر این دو شهر در یزد ادغام شوند، یک شهر واقعی در یزد ایجاد داریم و می‌توان خدمات بهتری به این نقاط هم ارائه کرد.

فقیه‌خراسانی ادامه داد: در بعضی موارد از امکانات یزد در این شهرها استفاده می‌شود ولی به حمیدیا و شاهدیه عوارض پرداخت می‌شود.

وی در ارتباط با مسئله آب شرب یزد گفت: افرادی که اقدام به تخریب خط انتقال آب می‌کنند باید به شدت جریمه شوند کسی نباید به خود جرات دهد که به حریم دیگران آن هم در مسئله به این مهمی تجاوز کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار