رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
  • کد خبر : 2791
  • چاپ خبر : بحران موش‌ شهر رشت را تهدید می‌کند

عضو شورای شهر رشت گفت: به دلیل انباشت زباله در منطقه سراوان و نبود مدیریت صحیح بحران موش‌ها که اکنون به بزرگی گربه‌ها شده‌اند شهر رشت را تهدید می‌کنند.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، حجت جذب در جلسه شورای اسلامی این شهر با انتقاد شدید از مطالبی که اخیراً توسط شهرداران مناطق این شهر درباره اعضای شورای رشت ارائه شده است، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم شخص یا اشخاصی به جایگاه شورا و شعور مردم توهین کند.

وی با بیان اینکه مردم می‌دانند که باز هم بحران سراوان تکرار می‌شود، افزود: به‌زودی به دلیل عدم مدیریت صحیح و انباشت زباله در منطقه سراوان بحران موش‌ها که اکنون به بزرگی گربه‌ها شده‌اند شهر رشت را تهدید می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: به دلیل عدم مدیریت صحیح، مصرف و برداشت شن از نزدیکی محل، انباشت زباله در سراوان از سالی ۴۰۰ تن به مصرف روزانه ۴۰۰ تن رسیده و دیر یا زود مردم متوجه این واقعیت‌ها می‌شوند که باید بگویم خودکرده را تدبیر نیست.

وی ادامه داد: از همکاران شورایی می‌خواهم تا از لاک خودگرایی خارج شوند و با همدلی و حفظ جایگاه شورا که خانه مردم است شورایی مقتدر مبتنی بر منافع مردم را رقم بزنند.

جذب با بیان اینکه برخی از همکاران در ظاهر با شهردار مخالفت می‌کنند اما در خفا به دنبال طرح دوستی و تبلیغات هستند، گفت: برخی از اعضای شورای شهر رشت سیاست «بگیر و ببند» راه انداخته‌اند اما باید بدانند که در پیشگاه خدا پاسخگو هستند.

جذب با اشاره به اینکه در شهرداری رشت سلسله مراتب رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: شهردار و شهرداران مناطق رشت به راحتی به جایگاه شورا توهین می‌کنند و شهرداری جولانگاه خواسته‌های شخصی و سرنوشت مردم بازیچه شده است.

وی با تصریح بر اینکه افرادی که لاف ولایت می‌زنند اما در عمل به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند را فراموش نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: از رئیس شورای شهر رشت می‌خواهیم به مطالبی که اخیراً توسط شهرداران مناطق رشت درباره اعضای شورا مطرح شده رسیدگی کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار