رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
  • کد خبر : 2784
  • چاپ خبر : تذکر رئیس شورا به شهردار رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابت برخی از اقدام‌های شهردار رشت به وی تذکر داد.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، مسعود کاظمی  در جلسه علنی شورای اسلامی با تذکر به ثابت‌قدم شهردار این شهر اظهار کرد: شهردار رشت به جای رسانه‌ای کردن پرسش‌های اعضای شورا مشکلات شهری را برطرف کند.

وی با بیان اینکه هرگاه اعضای شورا طرح سؤالی را از شهردار رشت مطرح کردند به جای پاسخ او، پاسخ دسته‌جمعی شهرداران مناطق و مدیران شهرداری رشت را مشاهده کردیم، افزود: شهردار رشت به دنبال پرداخت به موقع مطالبات پرسنل شهرداری باشد و از انجام کارهایی که بار حقوقی دارد خودداری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه شهردار رشت با اقدام‌های غیرضروری و بدون هماهنگی با شورا از دوقطبی کردن شورا و شهرداری پرهیز کند، گفت: صحن شورا مکانی برای انتقال دغدغه‌های مردم بوده و نباید حاشیه‌سازی شود.

وی از محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت خواست تا نسبت به برطرف کردن معضلات این شهر همت کند و به حاشیه نپردازد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه جلسه مذکور اظهار کرد: شأنیت شورا باید حفظ شود اما شرایط به گونه‌ای بوده که نامه‌های اداری شهرداری در سایت‌ها دیده می‌شود.

محمدعلی رفیعی‌نوده گفت: مدتی است که شاهد چنین رفتارهایی هستیم و هرگاه به شهردار رشت تذکری داده شد شهرداران مناطق در مقام پاسخگویی برآمدند.

این مسؤول با بیان اینکه چه ضرورتی دارد که برای افتتاح ۲۲ پل عابر پیاده مکانیزه مراسم افتتاحیه با هزینه‌های هنگفت برگزار شود، تصریح کرد: این هزینه‌ها از جیب بیت‌المال انجام می شود و طبق قانون شهردار رشت باید پاسخگوی پرسش‌ها و تذکرات شورا باشد و شهرداران مناطق نباید دراین مباحث ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه زیر گذر شهید رجایی به عنوان یک پروژه بزرگ مطرح است، خاطرنشان کرد: نباید برای آسفالت یک کوچه مراسم افتتاحیه گرفته شود و از رئیس شورا می‌خواهیم با بررسی این موضوع از تکرار چنین رفتارهایی جلوگیری کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار