رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر : 2752
  • چاپ خبر : نیروی انتظامی اصفهان تامین امنیت خط انتقال آب یزد را تضمین کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد گفت: نیروی انتظامی اصفهان تامین امنیت خط انتقال آب یزد را تضمین کند.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، وحیدرضا خباززاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تجاوز صورت گرفته به خط انتقال آب یزد در اصفهان، عنوان کرد: امیدواریم که در تمام شهرهای ایران، مردم از این ایثار مردم عراق درس بگیرند و آب شرب را بر روی مردم دیگر استانها نبندند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد آب شرب را حق همه مردم دانست وعنوان کرد: در این ایام که یزد با مشکل مواجه است، متاسفانه آب استان یزد را قطع می‌کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم نیروی انتظامی همانطوری که از خط انتقال گاز و نفت حفاظت می‌کند، از خط انتقال آب هم حفاظت کند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

خباززاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و مردم یزد به صورت ویژه از ریل قطاری که سنگ آهن را به اصفهان می‌برند حفاظت می‌کند و امید داریم که در اصفهان هم از این خط انتقال محافظت شود تا هیچ شخصی اقدام به خرابکاری و قطع آب شرب مردم یک استان نکنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: همه مسئولان کشور شان مردم یزد را حفظ کنند و با چنین برخوردهایی که در این چند مدت علیه ملت ایران می‌شود برخورد لازم را انجام دهند.

وی به انصراف سرمایه‌گذار پارک آبی یزد از ادامه کار اشاره کرد و گفت: در ارتباط با پارک آبی یزد و انصراف سرمایه‌گذار، شورای شهر هیچ کوتاهی انجام نداده چرا که بدون هیچ مانعی اجرای این پروژه را تصویب کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار