رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
  • کد خبر : 2710
  • چاپ خبر : مردم برای رفع نیازهای خود ناچار به ورود طرح محدوده زوج و فرد هستند

اگر با تجمع ترافیکی، اجتماع تاکسی‌ها در میادین شهر اصفهان ، تراکم حجم خودروها در بزرگراه‌ها و آلودگی هوا مواجه می‌شویم به دلیل عدم توزیع مناسب خدمات در شهر است.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس، غلامرضا شیران پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: هدف از اظهارنظرهای اعضای شورای اسلامی شهر به صورت هفتگی تنها سخنرانی نیست چراکه شهروندانی در این شهر هستند که شاید بهتر از ما سخن بگویند ولی اظهارنظرهای اعضای شورای شهر براساس درخواست‌ها و مراجعاتی است که مردم به آنان دارند.

وی افزود: این اظهارنظرها جهت پیگیری مطالبات مردم است که اعضای شورای شهر با نگاه تخصصی خود موضوعات را مطرح می‌کنند و انتظار می‌رود که شهرداری به جد، موارد را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری طی سال‌های گذشته خدمات خوبی را به شهروندان ارائه داده، گفت: متأسفانه موضوع بسیار مهمی که همچنان مغفول باقی مانده، تأسیس و ایجاد معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک در محله‌ها و یا در مناطق مختلف شهر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر با تجمع ترافیکی، اجتماع تاکسی‌ها در میادین شهر، تراکم حجم خودروها در بزرگراه‌ها و آلودگی هوا مواجه می‌شویم به دلیل عدم توزیع مناسب خدمات در شهر است.

شیران ادامه داد: اگر هنگام وقوع یک تصادف زمان زیادی از وقت مردم تلف می‌شود تا پلیس به محل وقوع حادثه برسد به خاطر این است که طبقه‌بندی و منطقه‌بندی خوبی جهت توزیع خدمات وجود ندارد.

وی در پایان اضافه کرد: اگر در اجرای طرح زوج و فرد مردم به دلیل نیاز به مراکز درمانی وارد این محدوده‌ها می‌شوند به دلیل عدم توزیع مناسب مراکز درمانی در مناطق مختلف شهر است؛ مطب اکثر پزشکان در مرکز شهر متمرکز شده‌ و مردم هیچ راهی غیر از وارد شدن به خیابان‌های طرح محدوده زوج و فرد ندارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار