رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
  • کد خبر : 2664
  • چاپ خبر : استیضاح شهردار یاسوج در صورت عدم پاسخ قانع‌کننده به رأی گذاشته می‌شود

دنبال طرح سؤال از شهردار هستم گفت: در صورت عدم پاسخ قانع‌کننده توسط شهردار استیضاح وی به رأی گذاشته می‌شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم، علی علیپور اظهار داشت: سؤالات فراوانی برای اعضای شورای شهر و عموم مردم وجود دارد که شهردار باید پاسخگو باشد و به‌زودی طرح سؤال شهردار را به شورای شهر ارائه می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه طبق قانون شهردار باید هر ۶ ماه نسبت به ارائه گزارش درآمد و هزینه شهرداری به شورای شهر و به اطلاع رساندن عموم اقدام کند عنوان کرد: تاکنون شهردار یاسوج نسبت به ارائه گزارش درآمد و هزینه شهرداری بی‌توجهی کرده است.

علیپور از درخواست شهرداری یاسوج برای دریافت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر خبر داد و گفت: این موضوع به تصویب شورای شهر رسیده و باید در کمیته تطبیق فرمانداری نیز تائید شود.

این عضو شورای شهر از مخالفت خود با دریافت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک شهر توسط شهرداری خبر داد و افزود: اول باید شهردار تکالیف بودجه‌ای خود را انجام داده و گزارش درآمد و هزینه شهرداری را ارائه دهد و دوم با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی عمر شورا و شهردار هستیم نباید شهرداری را بدهکار تحویل شهردار بعدی دهیم.

علیپور بیان کرد: احداث زیرگذر و روگذر میدان جانباز، احداث پارک‌های محله‌ای و همچنین ساماندهی رودخانه مهریان (احداث پارک) سال ۹۴ و ۹۵ در دفترچه بودجه پیش‌بینی‌شده ولی تاکنون شهرداری اقدامی در این زمینه انجام نداده که باید پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه سؤالات متعددی درزمینهٔ فعالیت و عملکرد شهرداری داریم گفت: در صورت عدم پاسخ قانع‌کننده توسط شهردار، استیضاح وی به رأی گذاشته می‌شود که آن موقع منتظر هستیم ببینیم اعضای شورای شهر به سمت شهردار یا به سمت مردم طبق سوگند یاد شده تمایل دارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار