رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
  • کد خبر : 2652
  • چاپ خبر : شهرداری همدان مغایرت‌های پروانه‌ای شهربازی رنگین کمان را ارائه دهد‌

شهرداری همدان مغایرت‌های پروانه‌ای شهربازی رنگین کمان را ارائه دهد تا در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، رضا میرزایی بعدازظهر امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: بخشی از شهربازی رنگین کمان همدان به سالن‌های غذاخوری تبدیل می‌شود که این مسئله باید توسط شهرداری منطقه یک بررسی می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک همدان در این زمینه هنوز پاسخی به شورای شهر همدان نداده است، افزود: نتیجه مغایرت پروانه ساختمانی با این ساخت و سازها باید مشخص شود و شهرداری گزارش لازم را در این زمینه ارائه دهد.

میرزایی تصریح کرد: شهرداری همدان دارای ۲ هزار نفر نیروی انسانی است که بیشتر آنها نیروهای یدی و عملیاتی هستند و نیروی فکری کمی دارد یا اینکه اگر وجود دارد به خوبی از آنها استفاده نمی‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری همدان کارشناسان و صاحب نظرانی که در گوشه و کنار شهرداری سرگردان هستند و استفاده نمی‌شوند را به عنوان اتاق فکر و کمیسیون به روزرسانی ضوابط مدیریت شهری استفاده کند.

رئیس شورای شهر همدان درباره تثبیت تجاری واحدهای صنفی بدون پروانه نیز گفت: در دوره‌های گذشته شورای شهر بارها جلسات مشترک با حضور کارشناسان برگزار شد و در دور سوم معاون وقت شهردار همدان این مصوبه را غیرقانونی دانست که سبب ترسیدن اعضای شورای شهر شد.

میرزایی بیان کرد: مجمع امور صنفی ضوابط را اصلاح کرده و باید رایزنی کنیم تا این افراد مجاب شوند برای پاسخ استعلام واحدهای صنفی به شهرداری همدان مراجعه کرده و روند غیرقانونی را طی نکنند.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ چندین ماه تعطیل بوده و به تازگی تشکیل جلسه داده است، گفت: با ورود مدیرکل جدید راه و شهرسازی فضای بهتری حاکم شده به درستی در رابطه با پرونده‌ها مدیریت می‌شود.

حمیدرضا طبی مسرور با تاکید بر اینکه جلسات کمیته فنی باید هفتگی برگزار شود تا بتوان پرونده‌های موجود را به سرانجام رساند، گفت: پرونده‌ها در حال حاضر در کمیته فنی انباشته شده و انتظار می‌رود شهرداری همدان پرونده‌ها را به روزرسانی کند تا بتوان سریع جمع‌بندی کرد.

وی با بیان اینکه پرونده‌های ارسالی به کمیته فنی باید کارشناسی شده باشد، تصریح کرد: متاسفانه برخی از پرونده‌های ارسالی به کمیته فنی مربوط به کمیسیون ماده ۵ نیست ولی در کمیته فنی مطرح می‌شود که این امر سبب زیرسوال رفتن شهرداری همدان می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار