رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
  • کد خبر : 2645
  • چاپ خبر : اعضای شورا حقوق نمی گیرند
محمود عامری فرد:

اعضای شورا حقوق نمی گیرند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اعضای این شورا حقوق دریافت نمی کنند و تنها بابت حضور در جلسات آن تا سقف ۶۰ ساعت در ماه به آنها حق جلسه پرداخت می شود.

به گزارش شورانیوز ، محمود عامری فرد در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد افزود: در دوره های گذشته شورا فرد در کنار عضویت در شورا به عنوان استاد دانشگاه و یا مدیر مجموعه ای در حال فعالیت بود و فقط در جلسات رسمی شرکت می کرد و بعد از آن به دنبال کسب و کار خود می رفت.
وی ادامه داد: شورای کنونی مشهد تنها شورای شهر در کشور است که اکثر اعضای آن به صورت ۲۴ ساعته فعالند و بطور متوسط ماهانه به میزان ۲۴۰ ساعت در نشستهای شورا شرکت می کنند.
عضو شورای شهر مشهد گفت: با این وجود اعضای این شورا ماهیانه ۶۰ ساعت آن هم نه به عنوان حقوق بلکه به عنوان حق جلسه دریافت می کنند و بقیه فعالیتشان تا ۲۴۰ ساعت برای رضای خدا است.
وی در ادامه اظهار کرد: ملاک پرداخت حقوق در شهرداری مشهد نیز قانون نظام پرداخت هماهنگ حقوق مصوب مجلس شورای اسلامی است.
عامری همچنین به برخی اختلافات در شورای شهر مشهد اشاره و بیان کرد: اگر یک تیم اصولگرای کامل از یک فهرست انتخاباتی با تخصصهای مختلف در شورا حضور داشت شاهد عملکرد بدون اختلاف و بهتر آن می بودیم.
وی افزود: کمتر از نیمی از اعضای فعلی شورای شهر مشهد از یک فهرست اصولگرا هستند و بقیه افراد از فهرستهای دیگر اصولگرا و یا به عنوان فرد مستقل به این شورا راه یافته اند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار