رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر : 2604
  • چاپ خبر : رئیس شورا به خاطر مدیریت و عملکرد ضعیف باعث تضعیف جایگاه شورا شده است

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل از عملکرد رئیس شورا به شدت انتقاد کرد.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا، لیلا تقوی در نطق پیش از دستور در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر این است که موانع و مشکلات شهروندان را برای زندگی بهتر حل کنیم، افزود: عدم اجرای برخی از مصوبات شورا در طول دوره چهارم باید بررسی شود.

وی با انتقاد شدید از عملکرد رئیس شورا در دوره چهارم، گفت: پیگیری مصوبات شورا باید توسط رئیس شورا انجام شود و رئیس برای مصوبات محقق نشده باید پاسخگو باشد.

تقوی با بیان اینکه متاسفانه رئیس شورا به خاطر ضعف مدیریت و عملکرد ضعیف باعث تضعیف جایگاه شورا شده است، افزود: عدم برگزاری جلسه هیئت رئیسه شورا، تک‌روی و عدم هماهنگی با هیئت رئیسه، عدم اولویت دادن به امور عمرانی شهرداری، صدور نامه خارج از وظایف شورا، عدم اهتمام به جایگاه ریاست شورا، تبدیل شورا به امورات کلیشه‌ای، تعطیلی دو ماهه کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک، عدم توجه به طرح‌های مهم پیشنهادی، خودسر بودن، عدم ارائه گزارش جلسات شهری و استانی و کشوری، ماموریت‌های متعدد ولی بدون دستاورد، قدرت‌نمایی از تریبون شورا از جمله مواردی است که رئیس شورا با انجام آنها باعث تضعیف شورا شده است.

وی با بیان اینکه رفتار رئیس شورا باعث تفرقه در میان اعضای شورا شده است، گفت: رئیس شورا بگوید که تاکنون در خصوص برنامه‌ریزی شهری چه اظهارنظری داشته است؟

تقوی همچنین با اشاره به بازدید خود از سازمان آتشنشانی شهرداری اردبیل، خواستار توجه بیشتر شهرداری نسبت به تجهیز ایستگاه‌ها به امکانات مورد نیاز شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار