رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
  • کد خبر : 2560
  • چاپ خبر : سکوت مسئولان پیرامون آلودگی هوای اهواز، پاک کردن صورت مسأله است

مسئولان شهر باید در این خصوص توجه بیشتری داشته باشند و از چنین مسأله مهمی بی تفاوت نگذرد.

به گزارش شورانیوز ، آذر زمانپور عضو شورای شهر اهواز درخصوص آلودگی هوای شهر اهواز اظهار داشت: در رسانه های مختلف شاهد آن هستیم که مسئولان مختلف از طرح هایی برای کاهش آلودگی شهر مانند طرح زوج و فرد کردن تردد خودروها، نظارت بر صنایع آلاینده، مذاکرات نمایندگان شهر تهران و مطالبات شهرداری از دولت پیرامون پرداخت یارانه سخن می شود.

وی این گونه اقدامات را نوعی حساسیت زایی درباره مشکلات شهر تهران دانست و افزود: از هفته گذشته و با تشدید آلودگی هوا،مقامات مختلف برای کاهش اثرات آلودگی بر مردم اطلاعیه های بسیاری داده اند.

زمانپور با انتقاد از انفعال مسئولان شهر اهواز یادآور شد: اگر آلودگی شهر اهواز بیشتر از تهران نباشد به طور قطع کمتر هم نیست اما با این وجود هیچ گونه حساسیتی در مسئولان شهر اهواز به ویژه سازمان محیط زیست و شبکه خوزستان ایجاد نشده است.

وی این گونه رفتارها را نوعی پاک کردن صورت مسأله خواند و گفت: تمام سازمان ها و ادارانی که در این امر دخیل هستند باید وارد کار شوند و با رایزنی درصدد کاهش میزان آلایندگی برآیند تا راه عملیاتی کردن این پروژه هموار شود.

عضو شورای شهر اهواز یکی از راه های کاهش آلودگی بر مردم را ارائه شاخص های آلایندگی و تذکر به گروه های حساس دانست و خاطر نشان کرد: مسئولان شهر باید در این خصوص توجه بیشتری داشته باشند و از چنین مسأله مهمی بی تفاوت نگذرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار