رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر : 2558
  • چاپ خبر : ۴ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد به بخش خصوصی واگذار شد

با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد قرارداد چهار ایستگاه آتش‌نشانی با بخش خصوصی تا پایان سال جاری تمدید شد.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین صاحبی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد امروز ۲۵ آبان ماه در صد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با مخالفت در مورد خصوصی‌سازی سازمان آتش‌نشانی، اظهار کرد: خصوصی‌سازی هدف خوبی است، اما باید ببینیم این واگذاری به چه قیمتی صورت می‌گیرد.
وی افزود: در سال جاری به ازای هر نیرو توسط سازمان آتش‌نشانی سه میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به بخش خصوصی داده می‌شد، اما طبق گزارش حسابرس بازرسی دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای هر یک هزینه می‌شد و طبق فیش حقوقی هر یک از افراد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند.
صاحبی خاطرنشان کرد: در سال ۹۰ فیش هر یک از افراد باید یک میلیون تومان می‌بود، اما فیش پرسنلی هر فرد ۶۶۰ هزار تومان بود.
وی با بیان اینکه شرکت خصوصی دو میلیون تومان حق بالاسری دریافت می‌کرد، عنوان کرد: همچنین مدیران می‌خواستند به سفرهای خارجی بروند که ما آن‌ها را از این سفر منع کردیم.
علی‌اصغر نخعی‌راد، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه و در موافقت با لایحه خصوصی‌سازی چهار ایستگاه آتش‌نشانی، یادآور شد: باید برای آتش‌نشانان حق و حقوق زیادی قائل شد و در این خصوص تدوین آیین‌نامه آنان در دست ماست؛ می‌توانیم برای آنان هر میزان که می‌خواهیم قوانین سودمند تدوین کنیم.
به گزارش ایسنا، در نهایت این لایحه با ۱۱ رای موافق از ۲۰ نفر عضو حاضر تصویب شد و قرار شد تا چهار ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان سال جاری در دست شرکت خصوصی باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار