رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
  • کد خبر : 2541
  • چاپ خبر : ادامه بی‌مهری دولت به حمل و نقل عمومی مشهد

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: از ابتدای امسال دولت هیچ پولی به ما بابت یارانه بلیت قطار شهری مشهد نداده است.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ؛ جواد ستاری از قطع کمک‌های دولتی در بخش یارانه بلیت قطار شهری مشهد خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته کمیسیون حمل و نقل جلسه‌ای با شهردار پیرامون این موضوع داشته که متاسفانه گزارش خوبی از سوی شهرداری ارائه نشد.

وی افزود: دولت در سال ۹۰ حدود ۹ میلیارد تومان بابت یارانه بلیت قطار شهری به مشهد اختصاص داده و پرداخت کرد که این رقم در سال گذشته با سیر نزولی عجیب به یک میلیارد تومان رسید و براساس گزارش شب گذشته شهرداری از ابتدای امسال تاکنون دولت هیچ هزینه‌ای بابت یارانه بلیت قطار شهری به مشهد نداده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد تاکید کرد: حقیقتاً تا شب گذشته گمان می‌کردم پول به شهرداری اعطا شده و مقصر این موضوع شهرداری مشهد است اما اکنون متوجه شده‌ام حمایت دولت در این بخش سال به سال کمتر می‌شود.

ستاری با بیان اینکه از یک سو آلودگی هوا تشدید می‌شود و از دیگر سو هیچ توجهی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر نداریم، یادآور شد: اگر قرار باشد رسیدگی به وضعیت قطار شهری و اتوبوس‌ها پشت گوش بیندازیم مشخص است هوای پاک هم نخواهیم داشت و دیگر تلاش‌ها در راستای کاهش آلودگی هوا تقلای بیهوده است.

عضو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: کمیسیون حمل و نقل بررسی به این موضوع را در اولویت خود قرار داده و نتایج آن را به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار